دانلود بازی Tales of Arise

Tales of Arise

بازی مورد انتظار اکشن و نقش آفرینی و جدیدترین نسخه از سری Tales است که در ماه سپتامبر 2021 برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. این بازی داستان دو شخصیت را از دو دنیای مختلف Dahna و Rena دنبال می کند . در توسعه ی این بازی تیمی متشکل از اعضای قدیمی و باتجربه ی سازنده ی این سری و توسعه دهندگان جدید حضور داشته اند و هدف آن ها این است که دوباره با استفاده از یک سبک زیبایی شناسی تیره این مجموعه را حایا کنید ، این بار آن ها سعی کرده اند تا بازی کمی غربی تر باشد تا برای مخاطبان این منطقه نیز جذابتر باشد . مینورو ایواموتو ، هنرمند دو بازی Tales of Zestiria و Tales of Berseria در این نسخه نیز به عنوان کارگردان هنری و طراح شخصیت ها بازگشته است .

بازی Tales of Arise

با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 در حال ساخت می باشد . این نسخه نیز ساختاری مانند دیگر بازی های سری دارد ، اگر چه سازندگان با حفط اصول و پایه ی سیستم مبارزات مجموعه سعی کرده اند تغییراتی در آن ایجاد کنند . همان طور که گفته شد بازی میان دو دنیای Dahna و Rena تقسیم شده است ، که اولی محیطی قرون وسطایی و دومی محیطی پیشرفته دارد . تکنولوژی های پیشرفته و جادویی Rena به مردم آن این اجازه را می دهد که بتوانند Dahna را تسخیر کنند و منابع آن را در اختیار گرفته و از مردم آن به عنوان برده استفاده کنند . شخصیت های اصلی یک مرد با نام Alphen از Dahna و یک زن با نام Shionne از Rena می باشد که با یک دیگر در حال سفر می باشند . طبق کفته ی تهیه کننده ی این بازی ، یوسوکه تومیزاوا ، توسعه ی این بازی قبل از معرفی عنوان Tales of Vesperia Definitive Edition در سال 2018 آغاز شده بود . اسم رمزی آن نیز Arise بود و هدف از ساخت آن ارزیابی مجدد و تکامل سری Tales بوده است . در حالی که دیگر بازی های این سری از یک موتور اختصاصی داخلی استفاده می کردند ، اما در این نسخه سازندگان به سراغ موتور دیگری رفته اند که به آن ها اجازه می دهد سطح کیفی گرافیک بازی را نسبت به قبل بسیار بالاتر ببرند . اکنون مدل های شخصیت ها و انیمیشن های حرکت ها نیز بسیار بهبود پیدا کرده است و می توان در مجموع سطح کیفیت فنی را در حد فیلم های و سریال های سه بعدی دانست . 

لینک دانلود

کلمات کلیدی

اکشن,بازی,بازی کامپیوتر,ماجرایی,نقش آفرینی,دانلود بازی Tales of Arise,دانلود بازی جدید Tales of Arise,دانلود بازی کامپیوتر Tales of Arise,دانلود بازی های اکشن,دانلود بازی های ماجرایی,دانلود بازی های نقش آفرینی

#دانلود #بازی #Tales #Arise

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply