دانلود بازی Townscaper v05.01.2021 برای کامپیوتر

بازی Townscaper شما را به شهرهای عجیب و غریبی خواهد برد که از خیابان‌های خمیده تشکیل یافته است و فضای عجیب و غریبی را برای شما ایجاد می‌کند. دهکده‌های عجیبی وجود دارد که همراه با کلیساهای پر سر و صدا در کنار هم جمع شده و شبکه‌ای از کانال‌های مختلف را هم در زیر این شهر مشاهده می‌کنیم. شهرها در آسمان هم واقعا شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را روی یک چوب هم احداث کنید. ساخت و ساز به صورت بلوکی ادامه پیدا خواهد کرد و می‌توانید تجربه‌ای سرگرم کننده را داشته باشید. حتی می‌توانید بازی را بدون هدف دنبال کرده و تنها از بازی لذت ببرید.

Townscaper v05.01.2021 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Townscaper

شما می‌توانید گیم‌پلی بازی را با تمام زیبایی‌های آن تجربه کرده و پروژه‌های خوبی را در جهان بازی احداث کنید. محدودیتی پیش روی شما نیست و می‌توانید مانند قطعه‌های اسباب بازی، بلوک‌ها را در کنار هم قرار داده و یک شهر بزرگ برای خود بسازید. می‌توانید الگوریتم اساسی بازی را پیش برده و با توجه به پیکربندی بازی، به طور خودکار آن‌ها را در سر جای خود قرار دهید. می‌توانید خانه‌های کوچکی احداث کرده و ببینید که با قوس‌ها و پله‌ها، چگونه می‌توانید شهر رویایی خود را احداث کنید. می‌توانید همه چیز را سر سبز طراحی کرده و در بطن اصلی داستان قرار گیرید.

بازی Townscaper از بلوک‌های رنگی تشکیل یافته است و می‌توانید ساختمان‌هایی زیبا و با کارایی بالا بسازید. می‌توانید از چوب بیشتری استفاده را کرده یا اینکه شهر خود را به آسمان‌ها ببرید. می‌توانید هدف بازی را دنبال کرده و ببینید که چگونه می‌توانید از آن یاد بگیرید. داستان بازی بیشتر به شما کمک خواهد کرد که با آن آشنا شده و با تکنیک‌های بازی هم آشنا شوید.

info

Build quaint island towns with curvy streets. Build small hamlets, soaring cathedrals, canal networks, or sky cities on stilts. Block by block.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

ایندی,بازی کامپیوتر,جهان آزاد,کژوال,دانلود Townscaper,دانلود بازی Townscaper,دانلود بازی Townscaper برای کامپیوتر,دانلود بازی ایندی برای pc,دانلود بازی کامپیوتر Townscaper,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی Townscaper,دانلود مستقیم بازی Townscaper,نقد بازی Townscaper

#دانلود #بازی #Townscaper #v05012021 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply