دانلود بازی Transit King 4.16 سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Transit King Tycoon 2.6 - سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Transit King برای اندروید

| بازی سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Transit King Tycoon 4.16 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Fingersoft است. در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان محیاست تا به سلطان حمل و نقل ترانزیت تبدیل شوید. راننده ترانزیت، شغل دشوار و پیچیده‌ای است که حساسیت‌های ویژه‌ای را دارد. رانندگان کامیون‌های ترانزیت، وظیفه دارند که محموله‌ها را در میان مسیرهای مختلف از سراسر شهرهای جهان منتقل کنند و بدین طریق کسب و کار خود را روز به روز گسترش بخشند.

در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یک راننده ترانزیت حرفه‌ای نقش‌آفرینی خواهید کرد. وظیفه اصلی شما این است که یک امپراطوری بزرگ را برای این کسب و کار ایجاد و کسب و کار خود را رونق بخشید. سلطان حمل و نقل ترانزیت، شما را همچون یک راننده ترانزیت کاربلد قرار می‌دهد که وظیفه دارد کامیون خود را برای حمل انواع کالاها به نقاط مختلف هدایت نماید. هم اکنون می توانید بازی Transit King را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Transit King :

– فرصت برای تبدیل جزیره به یک شهر بسیار بزرگ و پیشرفته

– امکان حمل و نقل انواع میوه و مواد غذایی

– امکان جمع‌آوری منابع مختلف ساخت محصولات مفید

– امکان جمع‌آوری یک گاراژ گسترده از انواع کامیون‌ها

– توانایی احداث جاده‌های بزرگ‌تر برای توسعه کسب و کار

– امکان ارتقا دادن وسایل نقلیه و امکانات آن

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Transit King1 150x84 - دانلود بازی Transit King Tycoon 4.16 - سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت Transit King2 150x84 - دانلود بازی Transit King Tycoon 4.16 - سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت Transit King3 150x84 - دانلود بازی Transit King Tycoon 4.16 - سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت Transit King4 150x84 - دانلود بازی Transit King Tycoon 4.16 - سلطان حمل و نقل ترانزیت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Transit King,دانلود Transit King,دانلود Transit King برای اندروید,دانلود بازی Transit King برای اندروید,دانلود بازی اندروید 2018,دانلود بازی اندروید Transit King,دانلود بازی برای اندروید,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی کم حجم برای اندروید

#دانلود #بازی #Transit #King #سلطان #حمل #نقل #ترانزیت #برای #اندروید #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply