دانلود بازی Viking Vengeance برای کامپیوتر

در بازی Viking Vengeance شاهد این خواهیم بود که یک داستان تاریخی روایت شده و گیم‌پلی راگ لایت آن نیز می‌تواند بازیکنان زیادی را جذب خود کند. شما به‌عنوان یک راهب در بازی باید با بت پرستی مبارزه کرده و ریشه‌های شهر را دوباره کشف کنید. باید ببینید که خدایان نورس در تلاش برای تغییر سرنوشت مردم چه کارهایی را انجام می‌دهند و متوقف کردن راگناروک چگونه می‌تواند انجام گیرد. در این بازی باید خدایان را پرستش کرده و بتوانید سبک‌های مبارزاتی بیشتری را در ادامه یاد بگیرید. شما باید بدانید که هر خدا در این جهان، ویژگی منحصربه‌فردی برای خودش دارد و می‌تواند روال متوالی برای اهطای برکت داشته باشد. مجموعه‌ای از قدرت‌ها و توانایی‌های خاص برای آن‌ها تعیین شده است و می‌توانند قدرت خودشان را در اختیار شما قرار دهند.

Viking Vengeance PC-CODEX

آپدیت بازی Update 11-CODEX اضافه شد

دانلود-بازی-Viking-Vengeance

در بازی Viking Vengeance می‌توانید از غفلت دشمنان خود استاده کرده و سریع‌تر به مراحل بعدی صعود کنید. باید بدانید که در دنیای بازی، خدایان همیشه هم قابل اعتماد نیستند و نمی‌توانند کمک کننده‌ی شما باشند. شما باید از تجهیزات خاصی استفاده کرده و شانس دریافت کمک از آن‌ها را در نبردها داشته باشید. باید به آواتار خدایان توجه کرده و بتوانید از چکش ثور نیز استاده کنید. مهارت‌های لوکی نیز در بازی وجود دارد و قدرت اودین در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید دشمنان خود را درهم شکسته و انتقام جویی موفقیت آمیزی در بازی داشته باشید. کلاس‌های شخصیتی متنوعی در بازی وجود دارد که به شما کمک زیادی خواهد کرد. بازی از نظر بصری می‌تواند تمایز بیشتری داشته باشد و می‌توانید در ترکیب با مکانیسم‌های مختلفی از بازی لذت ببرید. هر کلاس بازی می‌تواند ریتم سلامتی خاصی برای قهرمانان شما داشته باشد و به همین دلیل باید با تمرکز بالا به هرکدام از آن‌ها توجه کنید. تقویت فداکاری شما می‌تواند باید به دست آوردن منافعی شود که به شما و تیم‌تان بسیار کمک کننده خواهد بود.

info

Viking Vengeance is a God-Worshiping Rogue-lite Dungeon Crawler ARPG set in a historical fiction world.
You play as a Templar with pagan origins who rediscovers his roots and learns to wield the powers of the Norse Gods in his quest to change the destiny of his people and stop Ragnarok.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or newer

Processor: Intel Core i5-2400 @ 3.1 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 @ 2.50 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Intel Core i7-4770 @ 3.4 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

ایندی,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,فانتزی,نقش آفرینی,دانلود Viking Vengeance با لینک مستقیم,دانلود بازی Viking Vengeance,دانلود بازی فانتزی برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود بازی گرافیک پایین برای pc,دانلود رایگان بازی Viking Vengeance,دانلود مستقیم بازی Viking Vengeance,دانلود نسخه کرک شده بازی Viking Vengeance,نقد بازی Viking Vengeance

#دانلود #بازی #Viking #Vengeance #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply