دانلود بازی Webbed برای کامپیوتر

بازی Webbed داستان یک عنکبوت کوچک و خوشحال را نمایش می‌دهد که در یک ماجراجویی جدید، قرار است که در جنگل حرکت کرده و دوست خود را پیدا کند. پرنده بزرگی در این میان وجود دارد که قصد شکار این عنکبوت را دارد. بیابان‌های خطرناکی را در بازی می‌بینیم که باید از طریق شبکه تاری خود به سراغشان رفته و به حرکت خود سرعت بیشتری ببخشید. این بیابان سوزان، یک چالش بسیار بزرگ برای شما است و باید هنر استفاده از تار عنکبوت را کاملا شناخته و سپس از آن برای ایجاد شبکه‌ای از تارها و حرکت از روی آن‌ها استفاده کنید.

Webbed PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Webbed

شما می‌توانید تارها به همدیگر پیوست داده و علامت‌های منحصربه‌فردی را ایجاد کنید تا در هنگام بازگشت، مشکلی نداشته باشید. شبکه تارها را به همدیگر چسبانده و فراموش نکنید که از آن‌ها برای ایجاد مسیرهای جدید برای خود استفاده کنید. با حشرات دیگر دوست شده و با آن‌ها حرکت خود را ادامه دهید. برخی از آن‌ها می‌توانند مشکل آفرین باشند، اما خیلی از آن‌ها به شما کمک کرده و می‌توانید برای تلاش جهت نجات جان دوست‌تان، از آن‌ها استفاده کنید.

info

Swing through the trees, spin sticky webs, and make friends with bugs! Be the adorable spider you’ve always wanted to be.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Memory: 1 GB RAM

Storage: 250 MB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی کامپیوتر,پلتفرمر,معمایی,دانلود Webbed,دانلود بازی Webbed,دانلود بازی Webbed برای کامپیوتر,دانلود بازی Webbed کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر Webbed

#دانلود #بازی #Webbed #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply