Udemy – Introduction to Finance

معرفی امور مالی

دوره-آموزشی-Udemy-Introduction-to-Finance

در دوره آموزشی Introduction to Finance می‌توانید با نکات جالبی از امور مالی همراه شده و تجربه خود را بالا ببرید. اگر به امور مالی در هر زمینه‌ای علاقه‌مند هستید، می‌توانید با این دوره همراه شده بسیاری از اشتباهات رایج خود را تصحیح کنید. در این دوره می‌توانید با نحوه گردش پول در جهان و تورم آشنا شده و سپس دانش خود را در مورد وام بالا ببرید. توضیحات بصری لازم در مورد سرمایه‌گذاری داده خواهد شد و می‌توانید با انواع گردش مالی در بانک‌ها نیز همراه شوید. دوره به‌صورت کامل به بیان مفاهیم پرداخته و آن‌ها را در قالب مثال‌های ساده بررسی می‌کنید.

با پایان این دوره می‌توانید با ماژول‌های مختلف اوراق بهادار همراه شده و نکات جالبی را در مورد امور مالی بین‌المللی نیز دریافت کنید. می‌توانید با موانع تجاری همراه شده و راه‌هایی را در رابطه با ترویج بهتر کسب و کار خود آموزش ببینید. با مزایای انواع سرمایه‌گذاری همراه شده و می‌توانید ریسک کارهای خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این موارد سبب می‌شود که شرایط مالی بهتری را در دوره‌های بعدی داشته و کسب و کار خود را تا حد زیادی توسعه دهید. چهار نوع اوراق بهادار در این دوره آموزش داده خواهد شد که می‌تواند برای شما جذاب و اثرگذار باشد.

info

Welcome to the Introduction to Finance Course by TSI! This is a course that is designed for complete beginners— no experience is required. If you are interested in finance, then you have come to the right place. We start off by introducing finance as well as clearing up a lot of the common misconceptions people have regarding the field. We then cover money and inflation.

رمز فایل: www.downloadha.com