Udemy – Learn DC Circuit analysis

یادگیری و تجزیه و تحلیل مدار DC

دوره-آموزشی-Learn-DC-Circuit-analysis

در دوره آموزشی Learn DC Circuit analysis می‌توانید به‌صورت کامل با تجزیه و تحلیل مدارهای الکتریکی همراه شده و از آن در مباحث برق و الکترونیک استفاده کنید. تجزیه و تحلیل این مدارها به شما کمک می‌کند که مباحث ویژه دیگر را به‌خوبی یاد گرفته و در زمینه مهندسی کامپیوتر نیز پیشرفت خوبی را تجربه کنید. این درس معمولا به‌عنوان دروس پایه در دانشگاه‌ها تدریس شده و می‌تواند اساس و پایه مباحث زیادی باشد که شما یاد خواهید گرفت. مدارهای الکتریکی مانند ولتاژ و جریان را در این دوره یاد خواهید گرفت و می‌توانید همراهی قدرتمندی با آن‌ها داشته باشید. تکنیک‌های پیچیده و ساده‌تر هم در این دوره مطرح شده و احتمالا با ریتم سریع‌تری می‌توانید آن‌ها را حل و فصل کنید.

در این دوره با اصول مقادیری مانند ولتاژ و جریان نیز همراه خواهید شد و می‌توانید فرمول‌های هرکدام را به شیوه‌های ساده یاد بگیرید. این دوره مربوط به اساسی‌ترین علوم رشته کامپیوتر و برق بوده و به‌همین دلیل، اهمیت بالایی در زمینه‌های دانشگاهی خواهد داشت. درک شما از مفاهیم مهندسی در این دوره پیشرفت خواهد کرد به وضوح می‌توانید با خیلی از مفاهیم پیچیده‌تر نیز همراه شوید. علوم به‌صورت به‌روز ارائه شده و تنها متکی به کتاب‌های منبع نخواهد بود.

info

This course is designed to provide a complete overview of electric circuit analysis used in electrical engineering and electronics engineering. Electric circuit analysis is the most fundamental concept for electrical engineering, electronics engineering, and computer engineering. It is for that reason that electric circuit analysis is usually the first course taught in electrical, electronics, and computer engineering programs at universities, as basically anything related to electrical, electronics, or computer engineering stems from electric circuit analysis.

رمز فایل: www.downloadha.com