Udemy – Learn JavaScript Basics

آموزش پایه‌های جاوا اسکریپت

فیلم-آموزش-Udemy-Learn-JavaScript-Basics

با فیلم آموزش Learn JavaScript Basics می‌توانید کار خود را با جاوا اسکریپت شروع کنید. شما می‌توانید همه مفاهیم پایه‌ای را فرا گرفته و کم کم کار خود را جلو ببرید. می‌توانید با کتابخانه‌های این زبان برنامه نویسی آشنا شده و سپس کارهای پشتیبان گیری از زمان اجرای برنامه خود را فرا بگیرید. می‌توانید برخی از برنامه‌های ساده موبایل را با آن توسعه داده و در زمینه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هم مفاهیمی را یاد بگیرید. این دوره شما را با جاوا اسکریپت به صورت کامل آشنا کرده و می‌توانید آن را به صفحات HTML اتصال دهید. می‌توانید رنگ پس زمینه صفحات وب خود را تعیین کرده و دسترسی بیشتری به عناصر و المان‌های جاوا داشته باشید.

با فیلم آموزش Learn JavaScript Basics منطق جاوا اسکریپت برای شما تشریح داده شده و می‌توانید به صورت کامل با زبان‌های مرتبط هم آشنا شوید. همه چیز در مورد کتابخانه‌ها آموزش داده خواهد شد و می‌توانید فریم‌های کلی را تعیین کنید. می‌توانید زبان برنامه نویسی خود را تقویت کرده و کم کم آماده یادگیری مفاهیم حرفه‌ای شوید. در آینده می‌توانید با CSS و HTML هم کار کرده و مفاهیم را به یاد داشت هباشید. این دوره کار با دکمه‌ها را هم به شما یاد خواهد داد و کم کم می‌توانید وارد کارهای گرافیکی با این زبان برنامه نویسی شوید.

فیلم-آموزش-Udemy-Learn-JavaScript-Basics

info

Looking for a course to get Started with JavaScript. Check this out, you can see what the JavaScript can do in this quick JavaScript Course of “What JavaScript can do?”.
But this is not all there is more to JavaScript like front-end libraries, backend runtime environments, Mobile Development, Machine Learning and Artificial Intelligence.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.