Udemy – Learning WordPad from Scratch

آموزش وردپد از پایه

فیلم-آموزش-Learning-WordPad-from-Scratch

در فیلم آموزش Learning WordPad from Scratch می‌توانید با برنامه وردپد آشنا شده و آن را در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهید. می‌توانید اسناد متنی غنی و خوبی را ایجاد کرده و آن‌ها ا در صورت دلخواه ویرایش کنید. این دوره ابزارهای لازم را در این برنامه بررسی کرده و انواع مختلف سندها را در وردپد بررسی می‌کند. این برنامه ساده‌تر از ورد مایکروسافت بوده و امکانات لازم را هم به شما خواهد داد. می‌توانید از فرمت‌های متنوعی مختلفی در برنامه استفاده کرده و حتی آن را به برنامه‌های دیگر اشتراک گذاری کنید. می‌توانید فونت و سایز را تغییر داده و شکل و شمایل متوپن را تغییر دهید.

در فیلم آموزش Learning WordPad from Scratch می‌توانید گزینه‌های جالبی برای تنظیم پاراگراف‌ها داشته باشید و از خط کش هم برای تنظیم بهتر متن بهره ببرید. این دوره به صورت پیشرفته به برنامه وردپد پرداخته و شما را با نکات مهم آشنا خواهد کرد. می‌توانید ویژگی‌های بیشتری از برنامه را به یاد داشته و بسته به نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. برنامه شاید برای خیلی‌ها نا آشنا باشد، اما جایگزین خوبی برای Word است و هیچ مشکلی در زمینه استفاده از آن نخواهید داشت.

فیلم-آموزش-Learning-WordPad-from-Scratch

info

Microsoft WordPad is a default rich text formatting application in Microsoft Windows that lets you create and edit rich text documents. In this course, we are going to look at all the features that the tool provides to create different types of rich text documents.
We will start out the course by exploring the WordPad Interface and see how we can work with Ribbon Tools and Quick Access Toolbar followed by getting familiar with Keyboard Shortcuts.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.