دانلود مجله AppleMagazine – شماره 25 ژوئن 2021

مجله AppleMagazine – مجله اپل

| شماره ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-AppleMagazine

مجله AppleMagazine به‌صورت هفتگی منتشر شده و آخرین اطلاعات و اخبار پیرامون دنیای اپل را پوشش می‌دهد. این مجله به تمامی محتواهای اختصاصی اپل می‌پردازد و شامل اخبار فوری، موسیقی، فیلم، نمایش‌های تلویزیونی، برنامه‌ها و محتواهای اصلی این برند است. شما می‌توانید اطلاعات دستگاه‌های این برند را در این مجله خوانده و با رویدادهای آینده شرکت نیز آشنا شوید. مجله کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند به‌روزترین خبرها را با تحلیل‌های فنی و کامل در اختیار شما قرار دهد. اگر از طرفداران برند اپل هستید، می‌توانید این مجله را در سریع‌ترین زمان ممکن دنبال کرده و حتی از تصاویر منتشر شده در آن نیز لذت ببرید.

۱۶ آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ فناوری هوش مصنوعی اپل خواهیم رفت که هم اکنون می‌تواند تشخیص درستی روی محیط داشته باشد. در ادامه بخش کوتاهی از تراشه‌های اپل خواهیم داشت که کمبود آن‌ها در دنیا احساس می‌شود و باید دید که اپل چه کارهایی در این زمینه انجام خواهد داد. یک بررسی ویژه از دسکتاپ و موبایل خواهیم داشت و می‌توانید تحلیل‌های فنی را در این زمینه مطالعه کنید.

مجله-AppleMagazine

۲۳ آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، به سراغ سیستم امنیتی اپل رفته و برخی از بهترین ابزارهای این برند را بررسی خواهیم کرد. نگاهی به صنعت دوچرخه سواری این برند انداخته و خواهیم دید که در آینده می‌توانیم چه محصولاتی را داشته باشیم. در نهایت، بخش اصلی مجله به آی مک ۲۴ اینچی اختصاص دارد که به تازگی معرفی شده و قرار است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شود.

مجله-AppleMagazine

۳۰ آوریل ۲۰۲۱

در این شماره، از سرویس موزیک اپل خواهیم گفت و امکانات آن را بررسی می‌کنیم. در ادامه به وسایل نقلیه اپل پرداخته و آینده آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. در بخش اصلی مجله نیز به سراغ آیپد پرو رفته و تحلیل کاملی روی آن خواهیم داشت. این شماره دارای تصاویر زیبایی از محصولات جدید اپل است که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را تماشا کنید.

مجله-AppleMagazine

۷ می ۲۰۲۱

در این شماره به ایرتگ‌ها پرداخته و خواهیم دید که این دستگاه‌ها چگونه می‌توانند از فناوری برای پیدا کردن اشیای گمشده استفاده کنند. از رویدادهایی که در لس آنجلس و کالیفورنیا برگزار شدند، خواهیم گفت و در نهایت بحث دسترسی به داده اینترنتی در دستگاه‌های اپل را شاهد خواهیم بود.

مجله-AppleMagazine

۱۴ می ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، در مورد اپل تی وی جدید صحبت خواهیم کرد که پشتیبانی از کیفیت ۴K را به این سرویس اضافه کرده‌اند. از لایسنس درایورها گفته و سپس به سراغ سرویس‌های جدید آمازون خواهیم رفت که در دوران پاندمیک ارائه شده است. ۴۹۸ امین شماره از این مجله، از ریموت جدید سیری صحبت کرده و تراشه جدید A12 Bionic را نیز زیر ذره بین خواهد برد.

مجله-AppleMagazine

۲۱ می ۲۰۲۱

این شماره به سیستم اپل موزیک پرداخته و قابلیت‌های مختلف آن را بررسی خواهد کرد. می‌توانید به صورت کامل وارد این ماجرا شده و با آموزش‌هایی در راستای استفاده از آن هم آشنا شوید. می‌توانید با نمایش بلاک باسترهای هالیوودی در صفحه نمایش بزرگ دستگاه‌های اپل آشنا شده و بهترین تجربه را کسب کنید.

مجله-AppleMagazine

۲۸ می ۲۰۲۱

این شماره به جهان دیجیتال بعد از ویروس کرونا پرداخته و تغییرات شکل داده شده را بررسی می‌کند. شما می‌توانید به طور اختصاصی با تصمیمات اپل در همین راستا آشنا شده و تغییرات رخ داده شده را مورد بررسی قرار دهید. می‌توانید با سیستم درمان و بهداشت در سیستم اپل آشنا شده و آن‌ها را در دستگاه‌های این شرکت بررسی کنید.

مجله-AppleMagazine

۴ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به سیستم عامل iOS پرداخته و نحوه نمایش اپلیکیشن‌ها را در آن بررسی می‌کند. از امنیت در این سیستم عامل صحبت کرده و می‌توانیم در شرف مراسم WWDC 21 با انتظارات‌مان هم آشنا شوید. شما هم می‌توانید با تصاویر جدید و مقاله‌های جذاب این شماره آشنا شوید.

مجله-AppleMagazine

۱۱ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به مراسم WWDC 21 پرداخته و اخبار و اطلاعات مهم آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. این شماره ویژه بوده و روی محصولات و خدمات تمرکز خواهد داشت. می‌توانید با اینترنت و ریسک‌های آن در اکونومی اپل آشنا شده و از آینده iOS 15 هم اطلاع پیدا کنید. این سیستم عامل در این مجله به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجله-AppleMagazine

۱۸ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به مک او اس مونتاری، سیستم عامل جدید مک می پردازد که در رویداد جدید اپل معرفی شده بود. این سیستم عامل دارای ویژگی‌های متنوع و جدیدی است و تجربه جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت. می‌توانید با تابستان و عملکرد اپل در سال‌های گذشته نیز آشنا شده و تحلیلی روی اتفاقات آینده داشته باشید.

مجله-AppleMagazine

۲۵ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به Lucid Air پرداخته و تحلیل کاملی روی آن خواهد داشت. این ماشین به عنوان رقیبی برای تسلا مطرح شده است و می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد. شما می‌توانید با ویژگی‌های آن شده و آینده آن را هم تحلیل کنید. این مجله به سراغ دستگاه‌های جدید اپل رفته و آینده آن را در سال ۲۰۲۲ بررسی می‌کند.

مجله-AppleMagazine

info

AppleMagazine is a weekly publication jam-packed with breaking news, music, movies, TV shows, app reviews, and original content covering the latest goings-on in the world of Apple. … Elegantly designed and highly interactive, AppleMagazine will also keep you updated on the latest consumer-tech news. It’s that simple

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

تکنولوژی,مجله,دانلود رایگان مجله AppleMagazine,دانلود شماره جدید مجله AppleMagazine,دانلود شماره جدید مجله اپل,دانلود مجله AppleMagazine,دانلود مجله AppleMagazine لینک نیم بها,دانلود مجله اپل,دانلود مجله هفتگی اپل,دانلود مستقیم مجله AppleMagazine

#دانلود #مجله #AppleMagazine #شماره #ژوئن

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply