دانلود مجله Countryside – دسامبر 2021

Countryside – حومه شهر

| شماره دسامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Countryside

مجله Countryside توسط اتحادیه ملی کشاورزان تهیه شده است و حاوی مقالات شگفت انگیزی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از مناطق روستایی بوده و ترفندهای جالبی را به شما آموزش خواهد داد. این مجله در انگلیس منتشر شده و می‌توانید با داشتن یک خانه روستایی، مالکیت خود را روی آن توسعه داده و برنامه ریزی بهتری برای گسترش امکانات آن داشته باشید. می‌توانید مناطق زیبایی را برای خانه روستایی خود شکل داده و از موضوعات متنوع این مجله استفاده کنید. می‌توانید از تاریخ، حیات وحش، صنایع دستی و دیگر موارد هم مطالبی را خوانده و اطلاعات جامعی در این زمینه کسب کنید. این مجله یک کتاب راهنمای بالقوه برای افرادی است که در مزارع زندگی می‌کنند و می‌تواند زندگی حرفه‌ای آنان را گسترش دهد.

جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با رویدادهای تابستانی آشنا شده و ببینیم که چه آب و هوای خاصی در این فصل می‌تواند جریان داشته باشد. می‌توانید با ۱۲ مکان منحصربه‌فرد انگلیس در زمینه احداث پارک‌های ملی آشنا شده و مقالات جالبی را بخوانید. این مجله نکاتی هم در زمینه باران‌های تابستانی برای شما مطرح خواهد کرد و می‌توانید برنامه ریزی بهتری برای کشت محصولات خود داشته باشید.

مجله-Countryside

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره، می‌توانید با باغ‌های گل در زمینه‌های کشاورزی انگلستان آشنا شده و ببینید که چگونه می‌توانید برای گذراندن آخر وقت، مزرعه خود را توسعه دهید. این مجله از ۵ ماده غذایی صحبت خواهد کرد که می‌توانید آن‌ها را در مزرعه خود کشت کرده و آن‌ها را پرورش دهید. می‌توانید با زنبورهای شگفت انگیز آشنا شده و نحوه پیدا کردن و پرورش آن‌ها را نیز فرا بگیرید.

مجله-Countryside

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره از زمین‌های بریتانیایی خواهیم گفت که تاثیرات بزرگی در طول چند سال اخیر داشته‌اند و اطلاعات جالبی برای شما خواهد داشت. از کریسمس و بهترین لوکشین‌های بریتانیا نیز خواهیم گفت که برای مسافرت و گذران وقت می‌تواند مناسب باشد.

مجله-Countryside

info

Published by the National Farmer’s Union, Countryside magazine contains some wonderful articles on how to get the most out of the British rural areas. Whether than be looking for a country house, developing your own smallholding or planning a visit to a beautiful area. A huge variety of subjects are covered including country shows, history, wildlife and crafts. This magazine is not just for yearning city dwellers, but also a potential handbook for those living in them fields, yonder.

رمز فایل: www.downloadha.com

مجله,معماری و دکوراسیون,دانلود Countryside,دانلود رایگان مجله Countryside,دانلود شماره جدید مجله Countryside,دانلود مجله Countryside,دانلود مجله Countryside 2021,دانلود مجله Countryside شماره جدید,دانلود مستقیم مجله Countryside

#دانلود #مجله #Countryside #دسامبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply