دانلود مجله Discover Britain – اکتبر 2021

Discover Britain – کشف بریتانیا

| شماره اکتبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Discover-Britain

مجله Discover Britain به‌صورت کامل، به تحلیل از سرزمین بریتانیا پرداخته و بهترین مکان‌های آن را مورد بررسی پیشرفته قرار می‌دهد. ویژگی‌هایی از سفر به بریتانیا را دریافت خواهید کرد و می‌توانید با بررسی برخی از رویدادهای مهم انگلیس و کشورهای دیگر بریتانیا، با نحوه شکل گیری چنین اماکنی نیز همراه شوید. سنت‌های بریتانیا به‌صورت کامل بررسی شده و سر منشا آن‌ها را نیز می‌توانید متوجه شوید. می‌توانید ایده‌های جالبی برای سفر آینده خود دریافت کرده و مسیر خود را تعیین کنید. می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفر انجام داده و از یک راهنما هم برای اقامت بهتر بهره ببرید.

فوریه/مارس ۲۰۲۱

این شماره به منطقه‌ای از بریتانیا می‌پردازد که شمایل زیادی به بریتانیا دارد و شاید گشت و گذار در آن برای شما جالب باشد. می‌توانید با خیابان‌های لندن همراه شده و به اتفاقات مشهور در آن‌ها بپردازید. از آپارتمان‌ها و معماری خاص ساخت آن‌ها نیز صحبت خواهیم کرد.

مجله-Discover-Britain

آوریل/می ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با برج لندن همراه شده و رمز و رازهای محل زندگی کینگ هنری را بررسی می‌کند. از قلعه‌های دیگر این کشور هم صحبت کرده و سپس به سراغ دانشگاه زیبای کمبریج خواهیم رفت و تاریخ چندساله آن را بررسی می‌کنیم.

مجله-Discover-Britain

ژوئن/جولای ۲۰۲۱

در این شماره قرار است که با قلعه آرندل همراه شوید. این قلعه که اتفاقا در انیمیشن زیبای فروزن نیز استفاده شده بود، دارای رمز و رازهای بسیاری است و می‌توانید با آن‌ها همراه شوید. در ادامه به سراغ دانشگاه آکسفورد هم رفته و در آن گشت زنی خواهیم داشت.

مجله-Discover-Britain

آگوست/سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با بهترین اماکن بریتانیا آشنا شده و با کارناول‌هایی همراه شوید که همه ساله در این کشور برگزار می‌شود. در ادامه به سراغ مجسمه‌های ملی بریتانیا رفته و می‌توانید با کشفیات جدیدی همراه شوید که در قرن اخیر صورت گرفته است.

مجله-Discover-Britain

اکتبر/نوامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید به قلعه رویال بریتانیا رفته و تاریخچه جذاب ملکه‌ای که در آن زندگی می‌کرد نیز بپردازید. از زندگی شکسپیر صحبت کرده و ناگفته‌های تاریخی آن را نیز چک خواهیم کرد. در ادامه طبیعت جذاب بریتانیا، وارد بخش جدیدی خواهد شد که دنبال کردن آن خالی از لطف نخواهد بود.

مجله-Discover-Britain

info

Celebrating the best of our nation, every issue of Discover Britain is packed with features from history to travel. Read about the events that changed history, as well as British traditions and their origins, or be inspired for your next trip with great ideas for where to go and what to see. Whether you’re planning a weekend city break or an escape to the countryside, Discover Britain is your essential guide to getting the most out of your stay.

رمز فایل: www.downloadha.com

فرهنگ و هنر,مجله,دانلود Discover Britain,دانلود رایگان مجله Discover Britain,دانلود شماره جدید مجله Discover Britain,دانلود مجله Discover Britain,مجله Discover Britain

#دانلود #مجله #Discover #Britain #اکتبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply