دانلود مجله EDGE – آگوست 2021

EDGE – اج

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-EDGE

مجله EDGE یکی از بهترین نمونه‌هایی است که علاقه مندان صنعت گیم می‌توانند به سراغش بروند. این مجله در هر شماره خود به بازی‌های خاصی پرداخته و اطلاعات خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. می‌توانید مقالات بسیاری خوبی را مطالعه کرده و در مورد روند ساخت بازی‌ها، اطلاعاتی را کسب کنید. این مجله به بررسی عمیق ویژگی‌های هر بازی پرداخته و از دیدگاه، ابتکاری و خلاقیت، آن‌ها را بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید موضوعات فنی بیشتری را در شماره‌های این مجله نظاره کرده و از خواندن آن‌ها لذت ببرید. این مجله، از مدل سازی بازی‌ها صحبت کرده و اطلاعات جالبی هم در مورد ناشران بازی‌ها به شما خواهد داد.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعاتی را در مورد بازی Lemnis Gate کسب کرده و مقالات جالبی را در مورد آن مطالعه کنید. به بازی‌هایی خواهیم پرداخت که در ژانر علمی و تخیلی عرضه شده و موفقیت برخی از مهم‌ترین آن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

مجله-EDGE

جولای ۲۰۲۱

این شماره به بازی Solar Ash پرداخته و جهان جذاب آن ار بررسی می‌کند. این شماره شامل صحبت‌های خاص در مورد سازندگان آن بوده و مصاحبه‌هایی را هم برای شما خواهد داد. در بخش اضافه‌های این مجله هم می‌توانید بازی‌های مهم ماه را چک کنید.

مجله-EDGE

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید اطلاعات خوبی را از بازی Jett کسب کنید. این بازی حال و هوای کاملا متفاوتی دارد و می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. این شماره تصاویر نابی هم برای شما دارد و می‌توانید با آن همراه شوید. مصاحبه و مقاله‌های خاص، از بخش‌های جدانشدنی مجله EDGE هستند.

مجله-EDGE

info

Edge is a multi-format video game magazine published by Future plc. It is a UK-based magazine and publishes 13 issues of the annually. The magazine was launched by Steve Jarratt. It has also released foreign editions in Australia, Brazil, France, Germany, Italy, and Spain.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی,مجله,دانلود EDGE,دانلود رایگان مجله EDGE,دانلود شماره جدید مجله EDGE,دانلود مجله EDGE,دانلود مجله اج,دانلود مجله بازی,دانلود مجله مخصوص بازی,دانلود مستقیم مجله EDGE

#دانلود #مجله #EDGE #آگوست

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply