دانلود مجله Mini Magazine – جولای 2021

مجله Mini Magazine – مینی

| شماره جولای ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Mini-Magazine

مجله Mini Magazine یکی از بهترین مجله‌های اختصاصی برای ماشین‌های کوچک کلاسیک است که هر شماره از آن به اتومبیل‌هایی می‌پردازد که دارای ویژگی‌های خاص و الهام بخش از زمان‌های قدیم هستند. در این مجله گسترده‌ترین طیف از ماشین‌های مینی جهان به بررسی گذاشته شده و سعی خواهد شد که نسخه‌های اصلی مینی کلاسیک‌ها که هم‌اکنون نیز در دسترس هستند، مشاهده شوند. این مجله دارای تصاویر زیبا و با کیفیتی از این ماشین‌ها است و یقینا علاقه‌مندان از آن‌ها لذت خواهند برد. از سفارشی‌ترین ماشین‌های مینی که شما را مجنون خواهد کرد تا جدیدترین آن‌ها که همراه با ویژگی‌های جدید روانه بازار شده‌اند.

در مجله Mini Magazine قرار است که اخبار، کلوپ‌ها و رویدادهای موجود در دنیای مینی را به شما معرفی کرده و ببینیم که چه چیزهایی را در آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم. در بخش فنی این مجله نیز قرار است که بهترین قطعات این ماشین‌ها را بررسی کنیم. شما با این مجله می‌توانید دانش و تجربه‌ی خود گسترش داده و با مشهورترین سازندگان ماشین‌های مینی کلاسیک و معتبرترین آن‌ها نیز آشنا شوید.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که به سراغ یکی از ماشین‌های سریع مینی کلاسیک رفته و آن را بررسی کنیم. این شماره شامل ماشین‌های جدیدی است که برندهای معتبر تولید کرده‌اند و در نهایت نیز چند ماشین از زمان‌های قدیم را مشاهده خواهیم کرد. تصاویر جدید و جذابی هم از این ماشین‌ها داریم که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

مجله-Mini-Magazine

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله mini Magazine یک سری از ماشین‌های آرام و بی صدای کلاسیک را بررسی خواهیم کرد که حتی در زمان خودشان نیز بسیار عالی ظاهر شده‌اند. فناوری این ماشین بررسی شده و خواهیم دید که برندهای سازنده چطور از آن‌ها برای ساخت ماشین‌های مدرن‌تر استفاده کرده‌اند. به سراغ اولین ماشین کلاس سفر خواهیم رفت و در بخش دیگری نیز Cooper De Luxe را بررسی خواهیم کرد.

مجله-mini-Magazine

می ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ تکنولوژی ماشین‌های قدیمی رفته و سعی خواهیم کرد که مقایسه کوتاهی نیز بین آن‌ها و ماشین‌های جدید داشته باشیم. بررسی کاملی کووه اسپورت سوپر شارژ خواهیم داشت و از قسمت‌های مختلف آن صحبت خواهیم کرد.

مجله-Mini-Magazine

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ ماشین‌های مسابقه‌ای فیات خواهیم رفت که عملکرد بسیار خوبی علیرغم جثه کوچک خود داشته‌اند. از تکنولوژی خاصی خواهیم گفت که در آن‌ها به کار رفته و سپس عملکرد عالی آن‌ها می‌شود. در نهایت به بخش اضافی مجله می‌رسیم که نمایش این ماشین‌ها در خیابان‌های زمخت به نمایش درمی‌آید.

مجله-Mini-Magazine

جولای ۲۰۲۱

این شماره به تولد یک ماشین افسانه‌ای پرداخته و نکات جالبی را در مورد آن بیان می‌کند. از سه ماشین دیگر هم صحبت خواهیم کرد که یکی از آن‌ها الکترونیکی بود و می‌تواند آینده ماشین‌های کوچک را برای شما تعریف کند. از نکات آموزشی هم در این رابطه صحبت خواهیم کرد.

مجله-Mini-Magazine

info

“Mini Magazine is the best magazine dedicated to the classic Mini. Each issue is rammed with inspirational feature cars; we feature the broadest range from surviving originals and restored rarities, through to the maddest custom and performance Minis.

Our news, clubs and events coverage of the Mini world is second to none, and our technical section is the best there is – lead by the vast knowledge and experience of well-known and respected racer and engine builder, Keith Calver.”

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

خودرو و موتور,مجله,دانلود Mini Magazine,دانلود رایگان مجله Mini Magazine,دانلود شماره جدید مجله Mini Magazine,دانلود مجله Mini Magazine,دانلود مجله Mini Magazineلینک نیم بها,دانلود مجله اتومبیل,دانلود مجله جدید ماشین,دانلود مجله ماشین,دانلود مجله ماشین های کلاسیک,دانلود مستقیم مجله Mini Magazine

#دانلود #مجله #Mini #Magazine #جولای

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply