دانلود مجله Retro Gamer UK – شماره 222

مجله Retro Gamer UK – رترو گیمر

| شماره ۲۲۲ اضافه شد |

مجله-Retro-Gamer

مجله Retro Gamer یک نشریه بریتانیایی است و در سرتاسر جهان منتشر می‌شود. این مجله به بازی‌های ویدیویی پرداخته و به صورت کامل ان را پوشش می‌دهد. این اولین مجله تحاری است که کاملا به موضوع گیمینگ اختصاص پیدا کرده و از سال ۲۰۰۴ به بعد، به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. این مجله برای خوانندگان علاقه مند به بازی بسیار جذاب خواهد بود و شامل مقاله‌ها و مصاحبه‌های جذابی است که می‌توانید به صورت ماهیانه دنبال کنید. راهنماهای بازی‌ها هم در این مجله وجود دارد و می‌توانید تاپ ۱۰‌ های بسیار جذابی را هم داشته باشید.

شماره ۲۲۰

در این شماره می‌توانید تاریخچه بازی‌های R.Type را مطالعه کرده و در مورد آن، راهنماهای جذابی را هم مشاهده کنید. مقاله‌های خوبی هم در این شماره وجود دارد که به بازی‌های متنوع‌تری پرداخته و می‌توانید به صورت تخصصی در مورد آن‌ها مطالعه کنید.

مجله-Retro-Gamer

شماره ۲۲۱

این شماره به بازی سونیک پرداخته و حقایق جالبی را در مورد آن بررسی می‌کند. به بررسی سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه پرداخته و می‌توانید ۱۲ صفحه به صورت اختصاصی در مورد این شخصیت نیز مطالعه کنید. علاقه مندان به سونیک می‌توانند لحظات جذابی را با این شماره سپری کنند.

مجله-Retro-Gamer

شماره ۲۲۲

این شماره به King of Fighters پرداخته و این مجموعه را به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌دهد. شخصیت‌های آن به صورت تخصصی بررسی شده و می‌توانید مقاله‌های جالبی را در این رابطه مطالعه کنید. شما می‌توانید این مقاله را همراه با چند راهنما مطالعه کرده و به صورت تخصصی، نکات لازم را در مورد آن مطالعه کنید.

مجله-Retro-Gamer

info

Retro Gamer is a British magazine, published worldwide, covering retro video games. It was the first commercial magazine to be devoted entirely to the subject. Launched in January 2004 as a quarterly publication, Retro Gamer soon became a monthly.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی,مجله,دانلود رایگان مجله Retro Gamer,دانلود شماره جدید مجله Retro Gamer,دانلود مجله Retro Gamer,دانلود مجله Retro Gamer شماره جدید,دانلود مجله بازی,دانلود مجله جدید Retro Gamer,دانلود مجله گیمینگ,دانلود مستقیم مجله Retro Gamer

#دانلود #مجله #Retro #Gamer #شماره

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply