مستند-Schumacher

در مستند Schumacher می‌توانید با راننده افسانه‌ای فرموی یک یعنی مایکل شوماخر همراه شده و داستان زندگی وی را دنبال کنید. میلیون‌ها نفر او را دنبال می‌کردند و اراده قوی و تلاش پیرومندانه وی، همواره برای طرفدارانش جذاب بوده است. او همه احتمالات را در رانندگی فرمول یک بررسی کرده و خودش را در مرکز توجه جهانی قرار داده بود. سفر مایکل شوماخر، میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده موفقیتش تنها مربوط به دنیای فرمول یک نبوده است. او روحیه جنگنده بسیار جالب و تلاشی کمال گرایانه داشته است و همین فاکتورها، سبب شد که شوماخر به‌عنوان یک الگوی عالی برای جهانیان شناخته شود.

در این مستند به‌صورت حرفه‌ای به زندگی وی قدم گذاشته و ابعاد دیگری از زندگی وی را نمایش می‌دهد. شوماخر مردی حساس بوده است که چهره متفاوتی از خود در بین طرفداران نشان داده و در کنار افتخار آفرینی‌های خود، یک پدر خوب برای فرزندانش هم بوده است. او را از زمان کودکی دنبال کرده و عشق به زندگی را در وی جستجو خواهیم کرد. داستان زندگی وی هم اکنون آماده بازگو شدن است و بعد از اتفاقی که برایش در اسکی رخ داده بود، خیلی‌ از جوانان امروزی که نامش را می‌شوند، مایل هستند که بیشتر با وی آشنا شوند. این مستند به‌صورت کامل به زندگی حرفه‌ای وی خواهد پرداخت.

مستند Schumacher کاملا منعکس شده از زندگی مایکل شوماخر است و از دوران بچگی تا تبدیل شدن به یک ستاره را دنبال خواهیم کرد. اتفاق رخ داده برای وی را بررسی کرده و ماجراهای بعد از آن را هم دنبال خواهیم کرد. شوماخر زندگی خاصی را تجربه کرده و همین موضوع سبب شده است که در بین دیگر رانندگان فرمول یک، چهره خاصی باشد.

info

Followed by millions worldwide. His strong will and triumphant fight to win against all odds put Michael Schumacher at the centre of global attention. Michael Schumacher’s journey has captured the imagination of millions, but there is a lot more than motor racing to the success of this very private man. However, it is not only his fighting spirit and striving for perfection that define Michael Schumacher as a person; his self-doubt and insecurities complete the picture of a sensitive and reflected man. At the heart of Michael’s story are his parents, his children and Corinna Schumacher, his childhood sweetheart and the love of his life. They are now ready to tell his story.

رمز فایل: www.downloadha.com