دانلود پلاگین Acon Digital Verberate v2.2.0 نسخه ویندوز

Acon Digital Verberate

پلاگینی برای ایجاد افکت ریورب یا بازگشت صداست که توسط شرکت Acondigital طراحی و توسعه یافته است. در ساده‌ترین تعریف ریورب مجموعه‌ای از بازتاب‌های صوتی در فضا است که هنوز بعد از قطع منبع صدا قابل شنیدن هستند. ریورب ها به دنبال صدای اصلی می‌آیند و نوعی کشش صدا ایجاد می‌کنند. فاصله‌ی زمانی میان منبع صدا و ریورب بسیار کم است به‌گونه‌ای که با گوش غیرمسلح انسان چیز خاصی احساس نمی‌شود. این پدیده در تونل یا در فضاهای تنگ و کوچک مانند اتاق‌خواب بسیار شایع است.

در ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانید در یک اتاق کوچک ایستاده و دست‌هایتان را به یکدیگر بکوبید تا بتوانید این پدیده طبیعی را ایجاد کنید. ریورب با برگشت مکرر صدا بین چند سطح با سرعت بسیار زیاد ایجاد می‌شود. پلاگین ها به شما کمک می‌کنند تا این پدیده را به صورت مصنوعی و شخصی‌سازی‌شده شبیه‌سازی کنید و افکتی جذاب و گوش‌نواز خلق کنید. در میان پلاگین های ریورب مهم‌ترین عامل کیفیت صدا و واقع‌گرایانه بودن آن است. Acon Digital Verberate یک پلاگین الگوریتمی هوشمند است که می‌تواند به‌راحتی محیط صوتی مدنظر شما را شبیه‌سازی کند. اولین نسخه از پلاگین Acon Digital Verberate عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و توانست توجه هنرمندان و آهنگسازان را به خود جلب کند. نسخه دوم نیز با قابلیت جدیدی به نام الگوریتم Vivid Hall به بازار عرضه گشت و توانست موفقیت نسخه اول را برای بار دوم تکرار کند. این الگوریتم جدید واریانس زمان را به هسته کاربری پلاگین اضافه می‌کند تا از مصنوعی شدن صدا و خشکی آن جلوگیری کند. همانند نسخه اول، تراکم پدیده بازگشت صدا چندان دچار تغییر نشده است و همچنان با صدایی باکیفیت و استثنایی روبه‌رو هستیم. محیط‌های آکوستیک یا محیط‌های صوتی مختلف بسته به جریان هوا، حرکات دست اجراکنندگان و یا حرکات مخاطبین خاصیت آکوستیکی مختلفی ارائه داده و با یکدیگر تفاوت می‌کنند.

این تفاوت‌ها شاید در گوش یک آماتور چندان تفاوتی ایجاد نکند اما هنرمندان حرفه‌ای و آهنگسازان می‌دانند که همین تفاوت کوچک می‌توانید نتیجه‌ی ریورب یا بازگشت صدا را به گلی دگرگون سازند. یک صدا برای این‌که بتواند پدیده بازگشت صدا یا ریورب را ایجاد کند باید چندین هزار باز به سطوح مختلف برخورد کرده و بازگشت داشته باشد. پس از هر بار برخورد ریورب قدرت خودش را از دست داده و سرانجام محو می‌شود. در نتیحه ی هر تفاوت یا خللی که در محیط صوتی صورت پذیرد کیفیت صدا می‌توانند تفاوت‌های شدیدی را به صورت زنجیروار تجربه کند. با کمک پلاگین Acon Digital Verberate کاربر قادر است تا بدون توجه به عوامل مصنوعی افکت ریورب را به‌گونه‌ای کاملاً شخصی‌سازی‌شده و منحصربه‌فرد شبیه‌سازی کند. با کمک الگوریتم جدید Vivid Hall کیفیت صدای ارائه شده بسیار بالاست و کاربر قادر است صدایی مشابه با سالن‌های بزرگ و چند هزارنفری اجرای موسیقی خلق کند.

  • ویژگی های پلاگین Acon Digital Verberate:

  • – شبیه سازی بسیار واقع گرایانه محیط های آکوستیک
  • – ارائه ی الگوریتم جدیدی به نام Vivid Hall برای خلق افکت ریورب
  • – صدایی با کیفیت و کاملا واقعی

پلاگین ها,مالتی مدیا,مالتی‌مدیا,مکینتاش,میکسر صوت و تصویر,نرم افزار,ویرایش صوت و تصویر,پلاگین Acon Digital Verberate,پلاگین آهنگسازی Acon Digital Verberate,دانلود Acon Digital Verberate,دانلود آخرین نسخه Acon Digital Verberate,دانلود پلاگین Acon Digital Verberate,دانلود فعال ساز Acon Digital Verberate,راهنمای نصب Acon Digital Verberate

#دانلود #پلاگین #Acon #Digital #Verberate #v220 #نسخه #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply