دانلود کی ام پلیر The KMPlayer 2021.05.26.23 + 4.2.2.53

1) فایل مورد نظر را از بخش دانلود دریافت کنید.

2) به راحتی نرم افزار را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

=========================

آموزش رفع مشکل باکس سفید نرم افزار:

کاربران عزیز، برای رفع این مشکل بایستی دسترسی نرم افزار را به اینترنت قطع کنید. برای این امر، لطفا فایل اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قرار دهید. اگر آنتی ویروسی دارید که فایروال داشته، لطفا از آن استفاده کنید. در غیر اینصورت، راحت ترین راه استفاده از فایروال ویندوز می باشد که بدین طریق هست:

1) وارد بخش Control Panel -> Windows Firewall شوید. گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.

2) در پنجره بازشده وارد بخش Inbound Rules شده و گزینه New Rules در باکس سمت راست را کلیک کنید.

3) در باکس ایجادشده گزینه Program را انتخاب کنید و Next بزنید. در گام بعدی This Program Path را انتخاب کنید و بر روی Browse کلیک کرده و فایل اجرایی KMPlayer.exe که در محل نصب نرم افزار شما می باشد را انتخاب کنید.

4) در گام بعدی گزینه Block the connection را زده و Next را بزنید. در مرحله بعدی، تیک هر سه گزینه Domain, Private و Public فعال باشد. در نهایت نامی برای این قانون مثلا KMPlayer_Block_fix انتخاب کنید و Finish را بزنید.

5) مراحل 2 الی 4 را برای گزینه Outbound Rules نیز انجام دهید.

6) کار تمام است! دیگر باکس سفید نخواهید داشت!!

==========================

آموزش راحت!! شما می توانید از نرم افزارهای بلاکر مثل Internet Lock نیز استفاده کنید. برای دانلود آخرین نسخه Internet Lock می توانید اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار,نرم افزار پخش کننده,نرم افزار مالتی مدیا,دانلود KMPlayer,دانلود KMPlayer با لینک مستقیم,دانلود آخرین نسخه KMPlayer,دانلود جدیدترین ورژن نسخه KMPlayer,دانلود نرم افزار پخش فیلم mkv با زیرنویس,دانلود نسخه آخر کا ام پلیر,کا ام پلیر,کی ام پلیر,نرم افزار کاربردی,نرم افزار نمایش فیلم با زیرنویس

#دانلود #کی #ام #پلیر #KMPlayer

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply