دانلود Abelssoft CheckDrive 2022 v4.0 نرم افزار تست هارد دیسک

دانلود Abelssoft CheckDrive 2016 1.05 - نرم افزار تست هارد دیسک

 

دانلود Abelssoft CheckDrive

| نرم افزار تست و تعمیر هارد دیسک |

 

Abelssoft CheckDrive 2022 v4.0 نام نرم افزاری جدید ، به منظور تست و بررسی هارد دیسک کامپیوتر و تعمیر ایرادهای نرم افزاری آن است. اگر شما هم قصد دارید هارد دیسک خود را با یک اسکن کامل ، از شر تمام دیسک ارورها و کرش های سیستم رها سازی کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار CheckDrive است. چک درایو قادر است تمامی این فرآیندها را در محیطی گرافیکی برای شما انجام دهد ، در حالی که شما اسکن یک دیسک را آغاز می کنید ، همچنان قادر هستید اطلاعاتی مفید از دیسک در حال اسکن را مشاهده کنید.

نرم افزار Abelssoft CheckDrive قادر است هارد دیسک رایانه شما را برای وجود ارورهای احتمالی بررسی نماید و در صورت تمایل آن دسته از ایرادات نرم افزاری در آن را فیکس نماید. شما می توانید فرآیند اسکن و بررسی هارد دیسک رایانه خود را تنها در چند دقیقه انجام دهید و همچنین اطلاعاتی مفید از مدل هارد دیسم ، شماره سریال ، شرکت سازنده و … را نیز مشاهده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Abelssoft CheckDrive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Abelssoft CheckDrive :

– اسکن هارد دیسک برای بررسی وجود ارورها

– نمایش اطلاعات سخت افزاری از وضعیت هارد دیسک

– امکان مانیتورینگ هارد دیسک به صورت زنده

– امکان تعمیر ارورهای هارد دیسک

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

سخت افزار,نرم افزار کاربردی,AbelsAbelssoft CheckDrive CheckDrive,تست سلامت هارد دیسک,تست هارد,تست هارد دیسک,تعمیر نرم افزاری هارد دیسک,تعمیر هارد دیسک,دانلود Abelssoft CheckDrive,دانلود Abelssoft CheckDrive با لینک مستقیم,دانلود Abelssoft CheckDrive جدید,دانلود آخرین ورژن Abelssoft CheckDrive,دانلود برنامه Abelssoft CheckDrive,دانلود تست هارد دیسک,دانلود جدید ترین ورژن Abelssoft CheckDrive,دانلود نرم افزار Abelssoft CheckDrive,دانلود نسخه جدید Abelssoft CheckDrive,رفع ارورهای هارد دیسک,نرم افزار تست هارد,نرم افزار تست هارد دیسک,نرم افزار تعمیر هارد

#دانلود #Abelssoft #CheckDrive #v40 #نرم #افزار #تست #هارد #دیسک

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply