دانلود Altium Designer 21.5.1 Build 32 x64 + Portable طراحی مدار

دانلود Altium Designer 17.0.8 Build 518 - نرم افزار طراحی مدار

 

دانلود Altium Designer

| نرم افزار طراحی مدار |

 

Altium Designer 21.5.1 Build 32 + Portable / 19.1.9 build 167 x64 نرم افزاری تخصصی و قدرتمند، در طراحی انواع مدارات آنالوگ و دیجیتالی است. طراحی قطعات الکترونیکی، تنها یک حرفه ی تخصصی نیست، چرا که اگر یک محیط حرفه ای و مجهز را در اختیار داشته باشید، می توانید خلاقیت های خارق العاده ای را با این حرفه ی خود ترکیب کنید. امروزه نرم افزارهای کامپیوتری، بر هر حرفه و تخصصی قدم گذاشته اند، اگر شما نیز از طراحان مدارهای الکترونیکی هستید، Altium Designer به شما این امکان را می دهد که معنای واقعی “طراحی” در حرفه ی خود را به نمایش بگذارید. نرم افزار مذکور با فراهم سازی یک محیط پیشرفته و تخصصی، به شما این امکان را می دهد که تمام تمرکز خود را به جای فرآیند تولید و پیشرفت، بر “طراحی” بگذارید. به کمک این برنامه شما می توانید خلاقیت های هنری خود را در خلق مدارات الکترونیکی به کار بندید و مداراتی ترکیب شده از هنر + مهندسی را طراحی کنید.

Altium Designer نرم افزاری شناخته شده در زمینه طراحی PCB یا بردهای مدار چاپی است که چندین مدار الکترونیکی بر روی آن قرار گرفته و در عمل، قطعات الکترونیکی همچون مقاومت، خازن، دیود و… را می توان بر روی آن سوار کرد. برد های PCB تقریباً در تمامی دستگاه های الکترونیکی کاربرد دارند، حتی اگر یک دستگاه رادیوی کاملا ساده را باز کنید، نمونه ای ساده و کوچک از آنان را می توانید همراه با تمامی قطعات الکترونیکی مشاهده کنید. Altium Designer به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به توجه به فرآیند تولید و یا توسعه کار، در محیط یک نرم افزار حرفه ای، به تمامی ابزارها و کامپوننت های الکترونیکی در قالب کتابخانه هایی دسته بندی شده و منظم دسترسی داشته و خلاقیت خود را در قالب یک محیط نرم افزاری پیشرفته به تصویر کشانده و به آسانی نتیجه را آنالیز و یا شبیه سازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Altium Designer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Altium Designer :

– دارا بودن سیستم مدیریت پیشرفته قطعات و کامپوننت های الکترونیکی به صورت سازماندهی شده و منظم

– امکان قرار دادن قطعات الکترونیکی همچون چیپ ها، مقاومت ها، خازن، دیود و …

– دارا بودن قابلیت مسیریابی و شبیه سازی با دقت بالا

– امکان مسیریابی خودکار

– امکان کار بر روی مدارات در قالب نمای 3 بعدی

– امکان تجزه و تحلیل سیگنال ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

Altium Designer 1 300x179 - دانلود Altium Designer 21.5.1 Build 32 x64 + Portable - نرم افزار طراحی مدار Altium Designer 2 300x179 - دانلود Altium Designer 21.5.1 Build 32 x64 + Portable - نرم افزار طراحی مدار

Altium Designer 3 300x179 - دانلود Altium Designer 21.5.1 Build 32 x64 + Portable - نرم افزار طراحی مدار

 

Recommended system requirements:

OS:Windows 7 (64-bit only), Windows 8 (64-bit only), or Windows 10 (64-bit only)
CPU:Intel Core i5 processor or equivalent (Recommended Core i7 processor or equivalent)
Memory:4GB RAM (Recommended 16 GB)
Space:10GB hard disk space (Install + User Files)
Graphics card (supporting DirectX 10 or better), such as GeForce 200 series/Radeon HD 5000 series/Intel HD 4600
Monitor with at least 1680×1050 (widescreen) or 1600×1200 (4:3) screen resolution
Adobe Reader (version XI or later for 3D PDF viewing)
Up to date Web browser
Microsoft Office 32-bit or 64-bit

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار کاربردی,Altium Designer,دانلود Altium Designer,دانلود Altium Designer با لینک مستقیم,دانلود Altium Designer برای ویندوز 10,دانلود Altium Designer جدید,دانلود آخرین ورژن Altium Designer,دانلود برنامه Altium Designer,دانلود نرم افزار Altium Designer,دانلود نسخه جدید Altium Designer

#دانلود #Altium #Designer #Build #x64 #Portable #طراحی #مدار

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply