دانلود Camfrog Video Chat 7.0.7 Build 14180

دانلود Camfrog Video Chat 7.0.7 Build 14180 - نرم افزار گفتگو و چت تصویری

 

دانلود Camfrog Video Chat

| نرم افزار گفتگو و چت تصویری |

 

Camfrog Video Chat 7.0.7 Build 14180 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه چت و گفتگو با دوستان و پیام‌رسانی به صورت متنی و یا برقراری مکالمات ویدیویی (تصویری) با امکاناتی همچون انتقال فایل و همچنین امکان دسترسی فردی و یا گروهی به اتاق‌های گفتگو است که با دارا بودن امکاناتی جالب توجه و کاربردی در این زمینه، توانسته قدرت خود را در رقابت با دیگر پیام‌رسان‌ها به کاربران خود اثبات نماید. این برنامه، یک ابزار کاربردی و قوی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید بر بستر شبکه اینترنت با دوستان و یا مخاطبان خود ارتباط صوتی و تصویری برقرار کنید و از تجربه مکالمات رایگان این نرم افزار لذت ببرید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با انتخاب نام کاربری و اطلاعاتی همچون نام، رمز عبور، جنسیت، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و … سریعا یک حساب کاربری جدید را برای خود ایجاد نماید. در ادامه، می‌توانید یک اتاق گفتگوی جدید را تشکیل دهید و دوستان خود را به آن دعوت و از تجربه مکالمات گروهی با آن‌ها لذت ببرید. طرز کار این برنامه، شباهت بسیاری به پیام‌رسان محبوب یاهو مسنجر دارد و شما در محیط آن می‌توانید مخاطبان در دسترس را ببینید و در صورت تمایل، گفتگو با هریک را آغاز نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Camfrog Video Chat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Camfrog Video Chat :

– دارا بودن صدها هزار کاربر فعال در سراسر دنیا

– امکان برقراری ارتباط تصویری با کاربران در سراسر جهان

– امکان شرکت در ویدیو کنفرانس و مکالمات کاری

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان مکالمه فردی / گروهی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Camfrog Video Chat.cover1  274x300 - دانلود Camfrog Video Chat 7.0.7 Build 14180 - نرم افزار گفتگو و چت تصویری Camfrog Video Chat.cover2  274x300 - دانلود Camfrog Video Chat 7.0.7 Build 14180 - نرم افزار گفتگو و چت تصویری

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اینترنت,نرم افزار پیام رسان,Camfrog Video Chat,دانلود Camfrog Video Chat,دانلود Camfrog Video Chat با لینک مستقیم,دانلود Camfrog Video Chat برای ویندوز 10,دانلود Camfrog Video Chat جدید,دانلود آخرین ورژن Camfrog Video Chat,دانلود برنامه Camfrog Video Chat,دانلود نرم افزار Camfrog Video Chat,دانلود نسخه جدید Camfrog Video Chat

#دانلود #Camfrog #Video #Chat #Build

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply