دانلود CleanSweep 2.1.8 – نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم |‌ یاس دانلود

دانلود CleanSweep 2.1.8 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 

دانلود ‏‏‎ CleanSweep

| نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم |

 

CleanSweep 2.1.8 نام یک ابزار سبک، ساده و جدید است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید اطلاعات اضافی و غیرضروری موجود در سیستم را طی چندکلیک ساده حذف کنید. همانطور که می‌دانید، معمولا پس از مدتی کار با سیستم، بخشی از دیتا به عنوان دیتای زائد در بین فایل‌ها فضای زیادی از هارد دیسک را به خود اختصاص می‌دهند. در صورتی که به این فضا توجه جدی نداشته باشید، ممکن است که دیری نگذرد و بخش اعظمی از هارد دیسک شما را به خود اختصاص دهند.

این دسته از فایل‌ها که معمولا به عنوان فایل‌های موقت و یک‌بار مصرف توسط نرم افزارها و سرویس‌های مختلف در ویندوز ساخته می‌شوند، می‌توانند حجم‌هایی چند کیلوبایتی تا چند مگابایتی داشته باشند؛ کما اینکه اگر صحبت از فایل‌های موقت مربوط به آپدیت آنتی‌ویروس‌، سیستم‌عامل و … در میان باشد، حجم این دسته فایل‌ها به چند گیگابایت هم می‌رسد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند وجود این دسته از اطلاعات در سیستم را تشخیص داده و طی چند کلیک آسان آن‌ها را برای شما حذف نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار CleanSweep را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CleanSweep :

– قابلیت حذف اطلاعات موقت

– امکان جذف کردن فایل‌های موقت و زائد اینترنتی

– امکان حذف کردن محتوای سطل بازیافت ویندوز

– امکان حذف کردن کش پیش‌نمایش تصاویر

– امکان حذف کردن لاگ‌های اضافه

– حذف کردن لاگ آپدیت ویندوز

– امکان آزادسازی فضای اشغال شده در سیستم توسط اطلاعات غیرضروری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CleanSweep.cover1  257x300 - دانلود CleanSweep 2.1.8 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم CleanSweep.cover2  257x300 - دانلود CleanSweep 2.1.8 - نرم افزار پاک‌سازی و بهبود کارکرد سیستم

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار بهینه ساز,نرم افزار کاربردی,CleanSweep,دانلود CleanSweep,دانلود CleanSweep با لینک مستقیم,دانلود CleanSweep برای ویندوز 10,دانلود CleanSweep جدید,دانلود آخرین ورژن CleanSweep,دانلود برنامه CleanSweep,دانلود نرم افزار CleanSweep,دانلود نسخه جدید CleanSweep

#دانلود #CleanSweep #نرم #افزار #پاکسازی #بهبود #کارکرد #سیستم #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply