دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery 4.5.55 بازیابی اطلاعات اندروید

دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery 4.5.55 - بازیابی اطلاعات اندروید

 

دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید |

 

Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery 4.5.55 راهکاری جدید، هوشمندانه و بسیار قدرتمند، به منظور بازیابی شماره تلفن ها و پیامک های پاک شده از گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. گار شما نیز بر حسب تصادف برخی از پیام های مهم و یا شماره تلفن های خود را از دست داده و یا حذف کرده اید، ما به شما راهکاری آسان را برای ریکاوری این دسته از اطلاعات پیشنهاد می کنیم. نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery، به طور خاص به منظور بازیابی کردن شماره تلفن ها و پیامک های حذف شده از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی توسعه داده شده که هم اکنون جدیدترین نسخه از آن را به صورت کرک شده خدمت شما کاربران عزیز معرفی می کنیم.

شماره تلفن ها و اس ام اس ها، دو قسمت عمده و بسیار حساس در گوشی های اندرویدی هستند، این داده ها کاربر را قادر می سازد دا بتواند به آسانی با دوستان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشد. اگر شما نیز به هر دلیلی به تازگی این اطلاعات را از دستگاه خود اشتباهاً حذف کرده و یا از دست داده اید، به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزاری را که این بار برایتان در نظر داریم از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery :

– قابلیت بازگردانی اس ام اس ها و شماره تلفن های پاک شده از گوشی ها و تبلت های اندرویدی

– امکان پیش نمایش داده های بازیابی شده پیش از ذخیره سازی

– ساپورت مدل های مختلف گوشی های اندروید از جمله : Samsung, HTC, Motorola و …

– امکان تهیه نسخه های پشتیبان از داده ها در کامپیوتر

– پشتیبانی کامل از دستگاه هایی با سیستم عامل اندروید 2.1 تا اندروید 7.0

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ابزار موبایل,نرم افزار ریکاوری,نرم افزار کاربردی,Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery,دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery,دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery با لینک مستقیم,دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery برای ویندوز 10,دانلود Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery جدید,دانلود آخرین ورژن Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery,دانلود برنامه Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery,دانلود نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery,دانلود نسخه جدید Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery

#دانلود #Coolmuster #Android #SMS #Contacts #Recovery #بازیابی #اطلاعات #اندروید

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply