دانلود CorelCAD 2021.5 21.1.1.2097 x86/x64 طراحی صنعتی

دانلود CorelCAD 2017 17.0.0.1335 x86/x64 - طراحی صنعتی

 

دانلود CorelCAD

| نرم افزار طراحی صنعتی |

 

CorelCAD 2021.5 Build 21.1.1.2097 x86/x64 + Portable یکی از انتخاب های مناسب، در زمینه نرم افزارهای طراحی به کامپیوتر است. همانطور که می دانید امروزه کمتر حرفه یا کسب و کاری را می توان یافت که کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال در آنان حاضر نباشند. استفاده از سیستم ها و نرم افزارهای کامپیوتری در طراحی های صنعتی از جمله : طراحی قطعات مکانیکی، مدل سازی، شبیه سازی رفتار قطعات و … کمک شایانی را به کاهش هزینه ها و همچنین افزایش بهره وری فرآیند طراحی می کند. در اینجا با معرفی یکی از نرم افزارهای مقرون به صرفه و بسیار مفید، در زمینه طراحی های صنعتی در خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی هستیم، نرم افزاری با رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم با امکانات شخصی سازی بسیار، کاربران را قادر می سازد ایده های خود را در نماهای 2 بعدی و 3 بعدی به آسانی طراحی نمایند.

CorelCAD امکان طراحی انواع قطعات صنعتی را به صورت 2 و 3 بعدی در اختیار شما می گذارد و فرمت اصلی کار با طراحی های شما DWG است که علاوه بر این نرم افزار، می توانید از آنان در سایر نرم افزارهای مرتبط نیز استفاده کنید. نسخه نرم افزار CorelCAD با دارا بودن امکان استفاده از افزونه ها و پلاگین ها، به شما این امکان را می دهد که قابلیت های آن را مطابق با نیاز خود افزایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CorelCAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CorelCAD  :

– امکان کار بر روی طراحی ها و امکان وارد/خارج کردن پروژه ها در فرمت DWG با امکان کار در نرم افزارهای مرتبط

– دارا بودن ابزارهای بسیار قدرتمند در زمینه طراحی و مدل سازی 2 و 3 بعدی

– امکان کار با انواع فرمت های DWG, STL, PDF, CDR

– دارا بودن قابلیت های شخصی سازی ابزارها

 

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار کاربردی,CorelCAD,دانلود CorelCAD,دانلود CorelCAD با لینک مستقیم,دانلود CorelCAD برای ویندوز 10,دانلود CorelCAD جدید,دانلود آخرین ورژن CorelCAD,دانلود برنامه CorelCAD,دانلود نرم افزار CorelCAD,دانلود نسخه جدید CorelCAD

#دانلود #CorelCAD #x86x64 #طراحی #صنعتی

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply