دانلود DynaWin 1.0.2 – نرم افزار تغییر خودکار تم و بک‌گراند ویندوز 10 |‌ یاس دانلود

دانلود DynaWin 1.0.2 - نرم افزار تغییر خودکار بک‌گراند ویندوز 10

 

دانلود DynaWin

| نرم افزار تغییر خودکار تم و بک‌گراند ویندوز 10 |

 

DynaWin 1.0.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور کنترل داینامیک تغییر بک‌گراند سیستم‌عامل است که می‌تواند این کار را به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند. برای تغییر دادن بک‌گراند ویندوز، نیازی به انجام این اکر به طور دستی نیستغ زیرا که این برنامه می‌تواند روال فوق را به طور خودکار برای شما به انجام برساند تا هربار از دیدن بک‌گراند جدید خود متناسب با ساعات مختلف شبانه‌روز، غافل‌گیر شوید.

این برنامه، امکان جدیدی را در ویندوز جای می‌دهد که همزمان با بوت شدن ویندوز اجرا می‌شود و قادر است به طور خودکار، تم و بک‌گراند ویندوز را به شکلی زمان‌بندی شده و خودکار تغییر دهد. به عنوان مثال، ممکن است در زمان روز بخواهید که ویندوز دارای تم روشن و در ساعات پایانی شب، نمای آن به حالت تاریک تغییر کند. این نرم افزار ساده و متن باز، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید این تنظیمات را در ابتدا تعیین کنید و در ادامه شاهد اجرای خودکار و منظم آن در حین کار روزانه باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار DynaWin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DynaWin :

– امکان تغییر خودکار تم ویندوز

– قابلیت تعیین کردن تنظیمات دلخواه برای اجرای خودکار آن در ساعات مختلف شبانه‌روز

– امکان تغییر خودکار بک‌گراند ویندوز

– امکان تعیین زمان‌بندی دلخواه برای اجرای کارکرد خودکار برنامه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DynaWin.cover1  300x239 - دانلود DynaWin 1.0.2 - نرم افزار تغییر خودکار تم و بک‌گراند ویندوز 10 DynaWin.cover2  300x192 - دانلود DynaWin 1.0.2 - نرم افزار تغییر خودکار تم و بک‌گراند ویندوز 10

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار دسکتاپ,نرم افزار رایگان,نرم افزار کاربردی,DynaWin,دانلود DynaWin,دانلود DynaWin با لینک مستقیم,دانلود DynaWin برای ویندوز 10,دانلود DynaWin جدید,دانلود آخرین ورژن DynaWin,دانلود برنامه DynaWin,دانلود نرم افزار DynaWin,دانلود نسخه جدید DynaWin

#دانلود #DynaWin #نرم #افزار #تغییر #خودکار #تم #بکگراند #ویندوز #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply