دانلود EarthTime 6.10.9 نرم افزار ساعت دقیق شهرهای مختلف جهان

دانلود EarthTime 6.10.9 - نرم افزار ساعت دقیق شهرهای مختلف جهان

 

دانلود EarthTime

| نرم افزار ساعت دقیق شهرهای مختلف جهان |

 

EarthTime 6.10.9 نام نرم افزاری جهت نمایش دقیق زمان ، در هر نقطه ای از جهان است. این نرم افزار دارای یک دیتابیس عظیم و بسیار قدرتمند از نام انواع شهرها است ، البته کاربران می توانند به هر تعداد که بخواهند ، نام شهرهای مورد نظر خود را نیز در صورت عدم وجود اضافه کنند. EarthTime با پشتیبانی از نمای شب و روز و سایه ها و نمای ابری ، قادر است وضعیت دقیق زمان و ساعت را در انواع مناطق مختلف جغرافیای جهان به نمایش بگذارد. این نرم افزار دارای ابزارهایی انعطاف پذیر و بسیار حرفه ای است ، برای مثال شما می توانید آلارم های مورد نظرتان را بر روی مناطق محلی مودرن ظر خود تنظیم کنید.

دیتابیس EarthTime در مجموع بیش از 100000 شهر مختلف را در سراسر جهان از لحاظ زمان و تاریخ پوشش داده و می توانید وضعیت زنده شب و روز را بر اساس زمان دقیق آن مناطق ، در نمای گرافیکی کره زمین مشاهده کنید. نسخه جدید این نرم افزار که توسط نسخه جدید ویژوال استودیو 2015 مجدداً کامپایل شده است با پشتیبانی کامل از ویندوز 10 و اطلاعات وضعیت آب و هوا عرضه گردیده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EarthTime را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EarthTime :

– پشتیبانی از وضعیت زمان و تاریخ بیش از 100 هزار شهر مختلف جهان

– امکان اضافه کردن شهرها در صورت عدم وجود به تعداد نامحدود

– قابلیت نمای تمام صفحه

– امکان نمایش دقیق وضعیت روز و شب

– پشتیبانی از اطلاعات ابری و هواشناسی

– پشتیبانی کامل از ویندوز 10

 

 

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار تقویم,نرم افزار کاربردی,EarthTime,آخرین ورژن ارت تایم,ارت تایم,ارت تایم جدید,دانلود EarthTime,دانلود EarthTime با لینک مستقیم,دانلود EarthTime برای ویندوز 10,دانلود EarthTime برای ویندوز 7,دانلود EarthTime برای ویندوز 8,دانلود EarthTime جدید,دانلود آخرین نسخه EarthTime,دانلود ارت تایم,دانلود برنامه EarthTime,دانلود برنامه ارت تایم,دانلود برنامه نمایش وضعیت زمان در نقاط مختلف جهان,دانلود جدید ترین ورژن EarthTime,دانلود کرک ارت تایم,دانلود نرم افزار EarthTime,دانلود نسخه جدید EarthTime,نرم افزار ساعت زمین,نرم افزار کره زمین برای ویندوز,نم افزار کره زمین

#دانلود #EarthTime #نرم #افزار #ساعت #دقیق #شهرهای #مختلف #جهان

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply