دانلود Genymotion 3.2.1 Win/Mac شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود Genymotion 2.5.3 + 2.0.3 Pre-Rooted - شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود Genymotion

| نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز |

| اندروید Nougat 7.1 |

 

Genymotion 3.2.1 Win/Mac نام یک نرم افزار شبیه ساز کامل سیستم عامل اندروید در ویندوز است. Genymotion نسل جدید ابزارهای شبیه سازی سیستم عامل اندروید در ویندوز به صورت اپن سورس و بر مبنای پروژه AndroVM است ، این شبیه ساز حرفه ای تاکنون از سوی 2 میلیون و 500 هزار دولوپر مختلف تست و تأیید شده است ، این نرم افزار شیوه ای ساده و بسیار مناسب برای شبیه سازی اندروید در کامپیوتر است که امکانات جانبی فراوانی را ارائه می کند. اکنون می توانید اپلیکیشن های اندرویدی را پیش از انتقال به دستگاه های خود ، در محیط کامپیوتر اجرا و تست نمایید ؛ اگر شما هم از توسعه دهندگان اندروید باشید Genymotion می تواند برای تست و عیب یابی حرفه ای اپلیکیشن های شما ، نقش مهمی را ایفا کند.

اگر قصد دارید یک اپلیکیشن را در مجموعه ای از دستگاه های موجود در بازار تست کنید ، تنها چند کلیک با آن فاصله دارید ؛ زیرا این نرم افزار می تواند اپلیکیشن های مورد نظرتان را در تمامی دستگاه ها به طور مجازی تست و عیب یابی کند. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری دوست داشتنی ، به طور کامل با محیط های Eclipse و Android Studio ادغام شده است. شما می توانید ساز پنجره ها را متناسب با نیاز خودتان تنظیم کنید و همچنین به سادگی از عمل Copy/Paste در میان ویندوز و اندروید استفاده کنید. از سایر ویژگی های این شبیه ساز اندروید می توان به امکان تبادل فایل با Drag&Drop اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Genymotion را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Genymotion :

– شبیه سازی کامل و دقیق سیستم عامل اندروید در ویندوز

– پشتیبانی کامل از امکان اجرای اپلیکیشن ها در قالب دستگاه های مجازی

– دارا بودن آخرین نسخه رسمی و نسخه روت شده

– امکان تست و عیب یابی اپلیکیشن های توسعه داده شده

– ادغام کامل با محیط های توسعه اندروید از قبیل  Eclipse و Android Studio

– پشتیبانی از Copy/Paste در میان ویندوز و اندروید

– پشتیبانی از تبادل فایل به کمک عمل Drag&Drop

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

شبیه ساز اندروید,نرم افزار کاربردی,نرم افزار مک,Genymotion,ابزار موبایل,اجرای اندروید در ویندوز,اجرای اینستاگرام در ویندوز,اجرای بازی های اندروید در ویندوز,اجرای برنامه های اندروید در ویندوز,اجرای تلگرام در ویندوز,اجرای کلش آف کلنز در ویندوز,اجرای واتس اپ در ویندوز,اینستاگرام برای کامپیوتر,دانلود Genymotion,دانلود Genymotion با لینک مستقیم,دانلود Genymotion برای ویندوز 10,دانلود Genymotion برای ویندوز 8,دانلود Genymotion جدید,دانلود آخرین نسخه Genymotion,دانلود برنامه Genymotion,دانلود نرم افزار Genymotion,شبیه ساز اندروید در ویندوز,نرم افزار آندروید,نرم افزار اجرای اندروید در ویندوز

#دانلود #Genymotion #WinMac #شبیه #ساز #اندروید #در #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply