دانلود Golden Software Grapher/Surfer 21.1.158 ترسیم نمودارهای حرفه ای

دانلود Golden Software Grapher 21.1.158 - ترسیم نمودارهای حرفه ای

 

دانلود Golden Software Grapher

| نرم افزار ترسیم نمودارهای حرفه ای |

 

Golden Software Grapher 18.1.334 / Surfer 21.1.158 نام یک نرم افزار کارآمد و حرفه‌ای، به منظور ترسیم انواع نمودارهای گرافیکی است. همانطور که می‌دانید، بهترین روش برای انتقال مفاهیم و داده‌ها، استفاده از تصاویر بصری و گرافیکی است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است زیبا‌ترین و کارآمدترین نمودارها را در زمانی کوتاه برایتان آماده کند. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، شما با یکی از بهترین نرم‌افزارهای نمودارساز سر و کار خواهید داشت! به منظور ارائه داده‌های آماری، محاسبه مقادیر مختلف بر حسب درصد و … در صورتی گیرا و قابل فهم هستند که در قالب نمودارهایی گرافیکی ارائه شوند.

Golden Software Grapher ابزاری ایده‌آل برای کارشناسان آمار، مهندسین و فعالان حوزه تجارت است که امکان ساخت نمودارهای گرافیکی در انواع اشکال مختلف را برای شما فراهم می‌سازد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید با طی چند قدم بسیار ساده و سریع، بهترین نمودارها را با تاثیرگذرای بسیار بالا طراحی و منتشر کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Golden Software Grapher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Golden Software Grapher :

– امکان طراحی نمودار در 70 مدل متنوع

– مناسب برای فعالان حوزه تجارت، مهندسان و کارشناسان آمر، سرشماری و …

– امکان طراحی نمودار در قالب خطوط 2 یا 3 بعدی

– قابلیت ترسیم نمودارهای دایره‌ای (پای‌چارت)

– امکان استفاده از اشکال هندسی متنوع

– قابلیت استفاده از رنگ‌بندی‌های مختلف

 

Surfer is actively used in the following industries:

Agriculture
Archaeology
Construction
Education
Energy
Environmental
Exploration
Geophysical
Geotechnical
Geothermal
GIS
Government
Maritime
Military
Mining
Mudlogging
Oil & Gas
Renewable Energy
UAV / UAS
Utilities
Water Resources

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار کاربردی,Golden Golden Software Grapherware Grapher,دانلود Golden Software Grapher,دانلود Golden Software Grapher با لینک مستقیم,دانلود Golden Software Grapher برای ویندوز 10,دانلود Golden Software Grapher جدید,دانلود آخرین ورژن Golden Software Grapher,دانلود برنامه Golden Software Grapher,دانلود نرم افزار Golden Software Grapher,دانلود نرم افزار کشیدن نمودار,دانلود نسخه جدید Golden Software Grapher

#دانلود #Golden #Software #GrapherSurfer #ترسیم #نمودارهای #حرفه #ای

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply