دانلود LastPass Password Manager 4.80.0 مدیریت پسوردهای اینترنتی

دانلود LastPass 4.73.0.2119 x86/x64 - مدیریت پسوردهای اینترنتی

 

دانلود LastPass

مدیریت پسوردهای اینترنتی

 

LastPass Password Manager 4.80.0 x86/x64 ابزار رایگان و پرکاربردی به منظور مدیریت و ذخیره رمزهای عبور اینترنتی در مرورگرهای مختلف می باشد. اگر مایلید رمزهای عبور متنوع خود در مرورگرهای اینترنت اکسپلورر , فایرفاکس , کروم و یا هر مرورگری را در یک جای امن ذخیره کنید و براحتی به آنها دسترسی داشته باشید این برنامه مختص این کار می باشد.

با نصب و راه اندازی این برنامه می توانید به طور مستقیم از مرورگر خود در قالب یک افزونه به آن دسترسی داشته باشید و رمزهای خود را همزمان در این برنامه نیز ذخیره نمایید. این برنامه علاوه بر مرتب سازی رمزهای عبور مختلف شما به دسته بندی آنها بر حسب سلیقه شما و افزودن اطلاعات جامع به آنها نیز می پردازد. هم اکنون می توانید نرم افزار LastPass را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– ذخیره تعداد نامحدود رمزعبور

– امکان ارسال اطلاعات جامع به رمزهای عبور ذخیره شده

– جلوگیری از تایپ پسوردها در مرورگر

– کاملا ایمن

– امکان استفاده به طور مستقیم در مرورگر

 

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 lastpass

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اینترنت,نرم افزار مرورگر,LastPass,دانلود LastPass,دانلود LastPass با لینک مستقیم,دانلود LastPass برای ویندوز 10,دانلود LastPass برای ویندوز 7,دانلود LastPass برای ویندوز 8,دانلود LastPass جدید,دانلود آخرین نسخه LastPass,دانلود آخرین ورژن LastPass,دانلود برنامه LastPass,دانلود برنامه بازیابی پسورد ذخیره شده در مرورگر,دانلود برنامه برای ذخیره پسورد,دانلود برنامه ذخیره پسورد,دانلود برنامه ذخیره پسورد مرورگر,دانلود برنامه ذخیره رمز عبور,دانلود برنامه ذخیره رمزعبور,دانلود برنامه ذخیره رمزهای عبور مرورگر,دانلود برنامه ذخیره سازی پسورد,دانلود جدید ترین ورژن LastPass,دانلود جدیدترین نسخه LastPass,دانلود نرم افزار LastPass,دانلود نسخه جدید LastPass,دانلود ورژن جدید LastPass

#دانلود #LastPass #Password #Manager #مدیریت #پسوردهای #اینترنتی

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply