دانلود LilySpeech 1.1.32 – نرم افزار تبدیل گفتار به متن |‌ یاس دانلود

دانلود LilySpeech 1.1.32 - نرم افزار تبدیل گفتار به متن

 

دانلود LilySpeech

| نرم افزار تبدیل گفتار به متن |

 

LilySpeech 1.1.32 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان در زمینه تبدیل گفتار به متن است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به راحتی صدا و گفتار را به متن تبدیل کنید. این محصول نرم افزاری به دلیل مجهز بودن به یک موتور تشخیص گفتار قوی، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید انواع گفتار در زبان‌های مختلف در قالب صوتی را به نوشتار تبدیل کنید. از این برنامه می‌توان در زمینه‌های مختلف استفاده کرده و به راحتی صدای گفتاری را به متون نوشتاری تبدیل کرد.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند با طی چند قدم ساده، صدا و گفتار مورد نظر خود را به متن تبدیل نماید. در این برنامه، شما می‌توانید انواع صدا در زبان‌های مختلف را به نوشتار تبدیل کنید. در صورتی که شما هم نیاز دارید متون مربوط به یک فایل صوتی نظیر دکلمه، سخنرانی یا … را به متن تبدیل کنید، این برنامه می‌تواند به خوبی شما را در این امر یاری کند. در صورتی که بخواهید نسخه متنی مربوط به یک گفتار صوتی را در اختیار داشته باشید، استفاده از تایپ و نوشتار دستی می‌تواند کاری پرزحمت، زمان‌بر و پرخطا باشد. بنابراین در صورتی که شما هم به یک راهکار جایگزین نیاز داشته باشید، این موتور قدرتمند تبدیل گفتار به متن می‌تواند شما را در این زمینه همراهی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار LilySpeech را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LilySpeech :

– دقت بسیار بالا در تبدیل گفتار صوتی به متن

– امکان تعریف کلمات تخصصی در حوزه‌های مختلف

– سادگی و سرعت بالا

– رایگان بودن و کارکرد قابل اطمینان

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LilySpeech.cover1  300x212 - دانلود LilySpeech 1.1.32 - نرم افزار تبدیل گفتار به متن LilySpeech.cover2  300x159 - دانلود LilySpeech 1.1.32 - نرم افزار تبدیل گفتار به متن

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مالتی مدیا,ویرایش صوت و تصویر,LilySpeech,دانلود LilySpeech,دانلود LilySpeech با لینک مستقیم,دانلود LilySpeech برای ویندوز 10,دانلود LilySpeech جدید,دانلود آخرین ورژن LilySpeech,دانلود برنامه LilySpeech,دانلود نرم افزار LilySpeech,دانلود نسخه جدید LilySpeech

#دانلود #LilySpeech #نرم #افزار #تبدیل #گفتار #به #متن #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply