دانلود Numara Calculator 3.5.5 – ماشین حساب تبدیل واحد و محاسبه نرخ ارز برای ویندوز

دانلود Numara Calculator 3.5.5 - ماشین حساب تبدیل واحد و محاسبه نرخ ارز برای ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ Numara Calculator

| ماشین حساب تبدیل واحد و محاسبه نرخ ارز برای ویندوز |

 

Numara Calculator 3.5.5 نام یک اپلیکیشن جدید، رایگان و متن‌باز برای ویندوز است که امکانات مختلفی را در حوزه محاسبات عددی در اختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه، شما می‌توانید در یک محیط کاربری زیبا و جذاب و همانند نرم افزار نوت‌پد، شاهد امکانات جذابی در زمینه محاسبات ریاضی باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به تبدیل واحد و تبدیل نرخ ارزها به همدیگر اشاره کرد.

ماشین‌حساب‌ها از جمله ابزارهایی هستند که انتظار داریم حتی در پیچیده‌ترین مسائل هم سربلند بیرون بیایند. بسیاری از عملیات ریاضی وجود دارند که می‌توان انتظار داشت که ماشین‌حساب‌ها قادر به محاسبه آن باشند. بنابراین تعجب‌آور نیست که بتوانیم این امکانات را در قالب یک اپلیکیشن با تغییراتی نوآورانه و ساده‌تر داشته باشیم. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک ماشین حساب جدید و کاربردی است که با رابط گرافیکی مینیمال و زیبای خود توانسته جایگزین بسیاری از رقبا باشد. این برنامه با یک فرمول جدید در محاسبات، می‌تواند تبدیل واحدهای اندازه‌گیری و ارز رایج کشورها را به راحتی انجام داده و همچنین توابع ساده تا پیچیده ریاضی را هم حل کند و نتایج را در خروجی نمایش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Numara Calculator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Numara Calculator :

– دارا بودن محیط گرافیکی مینیمال با قابلیت کارکرد ساده و آسان

– امکان تبدیل واحد و ارز

– دارا بودن اینترفیس مشابه نرم افزار نوت‌پد

– امکان حل کردن مسائل ساده تا پیچیده ریاضی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Numara Calculator.cover1  300x262 - دانلود Numara Calculator 3.5.5 - ماشین حساب تبدیل واحد و محاسبه نرخ ارز برای ویندوز Numara Calculator.cover2  300x262 - دانلود Numara Calculator 3.5.5 - ماشین حساب تبدیل واحد و محاسبه نرخ ارز برای ویندوز

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار آموزشی,نرم افزار کاربردی,Numara Calculator,دانلود Numara Calculator,دانلود Numara Calculator با لینک مستقیم,دانلود Numara Calculator برای ویندوز 10,دانلود Numara Calculator جدید,دانلود آخرین ورژن Numara Calculator,دانلود برنامه Numara Calculator,دانلود نرم افزار Numara Calculator,دانلود نسخه جدید Numara Calculator

#دانلود #Numara #Calculator #ماشین #حساب #تبدیل #واحد #محاسبه #نرخ #ارز #برای #ویندوز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply