دانلود OfficeStatus 6.5.590.0 – نرم افزار مدیریت کردن کارکنان و فعالیت آن‌ها |‌ یاس دانلود

دانلود OfficeStatus 6.5.590.0 - نرم افزار مدیریت کردن کارکنان و فعالیت آن‌ها

 

دانلود OfficeStatus

| نرم افزار مدیریت کردن کارکنان و فعالیت آن‌ها |

 

OfficeStatus 6.5.590.0 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و کاربری برای مدیریت حرفه‌ای کارمندان در اداره و محل کار است که به کمک آن، شما می‌توانید به یک داشبرد حرفه‌ای برای مدیریت فعالیت‌ها و بازدهی کارکنان کسب و کار خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار در واقع یک سولوشن نرم افزاری حرفه‌ای است که به مدیران امکانی می‌دهد تا بتوانند محل، وضعیت و در دسترس بودن کارمندان کسب و کار خود را از طریق یک رابط گرافیکی زیبا ردیابی کرده و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. این برنامه، امکانی را برای مدیران فراهم می‌کند تا بتوانند وضعیت کار کردن افراد و حضور آن‌ها را برای شما ردیابی کند تا بتوانید ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، به تازه‌ترین گزارشات این برنامه در رابطه با وضعیت بازدهی کارکنان در محل کار مطلع شوید.

با کمک این برنامه قدرتمند، مدیران همچنین می‌توانند وضعیت همکاری بین کارکنان خود را بهبود بخشند و همچنین می‌توانند کیفیت ارائه خدما به مشتریان را تضمین کنند. علاوه بر این، مدیران یک مرکز می‌توانند از امکانات مجازی‌سازی و ردیابی منابع استفاده کرده و به همه این داده‌ها از طریق یک محیط واحد و یکپارچه دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار OfficeStatus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OfficeStatus :

– امکان بهبود همکاری، گردش کار و امنیت کارکنان

– امکان ردیابی هرچه بهتر زمان کارکنان

– امکان مشاهده موقعیت کارکنان، حضور آن‌ها، وضعیت و در دسترس بودن

– امکان بهینه‌سازی ارائه خدمات به مشتریان

– امکان ردیابی منابع برای وسایل نقلیه، اتاق‌ها، تجهیزات و …

– امکان تهیه گزارش از وضعیت کارمند، زمان ورود و …

– امکان دسترسی به اطلاعات گسترده برای هر کارمند، وضعیت و رویدادها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OfficeStatus.cover1  300x136 - دانلود OfficeStatus 6.5.590.0 - نرم افزار مدیریت کردن کارکنان و فعالیت آن‌ها OfficeStatus.cover2  300x165 - دانلود OfficeStatus 6.5.590.0 - نرم افزار مدیریت کردن کارکنان و فعالیت آن‌ها

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اداری,نرم افزار کاربردی,OfficeStatus,دانلود OfficeStatus,دانلود OfficeStatus با لینک مستقیم,دانلود OfficeStatus برای ویندوز 10,دانلود OfficeStatus جدید,دانلود آخرین ورژن OfficeStatus,دانلود برنامه OfficeStatus,دانلود نرم افزار OfficeStatus,دانلود نسخه جدید OfficeStatus

#دانلود #OfficeStatus #نرم #افزار #مدیریت #کردن #کارکنان #فعالیت #آنها #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply