دانلود ShareMe 1.29.9 – نرم افزار شیر می برای اندروید

دانلود ShareMe - #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 - نرم افزار شیر می برای اندروید

 

دانلود نرم افزار ShareMe برای اندروید

| نرم افزار شیر می برای اندروید |

 

ShareMe – #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 شیر می؛ اپلیکیشن رسمی شرکت شیائومی برای کاربران سیستم‌عامل اندروید است که به کمک آن، افراد می‌توانند از طریق Wi-Fi اطلاعات مورد نظر خود را بین گوشی و تبلت‌های اندروید جابه‌جا کنند. همانطور که می‌دانید، تکنولوژی انتثال بی‌سیم فایل بر روی گوشی‌های موبایل از اینفرارد و بلوتوث آغاز شد و رفته رفته سر و کله‌ی اپلیکیشن‌هایی برای انتقال هرچه سریع‌تر اطلاعات بر پایه وای فای هم منتشر شدند. در میان اپلیکیشن‌های انتقال بی‌سیم فایل، زاپیا و شیر ایت توانستند طی چند سال اول محبوبیت بسیاری را در بین کاربران کسب کنند. از آنجا که رفته رفته اخباری مبنی بر آلوده بودن این اپلیکیشن‌ها به تبلیغات مزاحم و گاها مخرب منتشر شد، کاربران به سراغ ابزارهای جایگزین رفتند و در این بین هم، شرکت شیائومی اپلیکیشن رسمی شیر می را بر روی گوشی‌های خود نصب و به بازار عرضه کرد.

شیر می یک اپلیکیشن قدرتمند برای انتقال بی‌سیم اطلاعات بین گوشی‌های اندروید است که به خوبی بر روی Xiaomi, Samsung, Oppo, OnePlus, Vivo, LG, RealMe و دیگر دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند. شیر می، اهمیت ویژه‌ای برای حریم خصوصی کاربر قائل است. این اپلیکیشن به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی پیشرفته انتقال فایل، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در نهایت امنیت به ارسال و دریافت فایل بین گوشی‌های اندروید بپردازید.این اپلیکیشن برای برقرار کردن ارتباط بین دو گوشی مختلف، نیازی به اینترنت ندارد و در حال حاضر، 390 میلیون کاربر فعال در دنیا دارد و محبوبیت آن به شکلی روزافزون رو به افزایش است. هم اکنون می توانید نرم افزار ShareMe برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ShareMe :

– امکان انتقال و به‌اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها به صورت بی‌سیم

– امکان انتقال اطلاعات بدون نیاز به اینترنت

– سرعت بسیار بالا در انتقال فایل

– سازگاری با انواع گوشی‌های اندروید

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان مکث و ادامه انتقال اطلاعات

– امکان کارکرد ساده و آسان و بدون تبلیغات مزاحم

– عدم وجود هرگونه محدودیت در انتقال فایل‌های حجیم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ShareMe 1 94x150 - دانلود ShareMe - #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 - نرم افزار شیر می برای اندروید ShareMe 2 94x150 - دانلود ShareMe - #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 - نرم افزار شیر می برای اندروید ShareMe 3 94x150 - دانلود ShareMe - #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 - نرم افزار شیر می برای اندروید ShareMe 4 94x150 - دانلود ShareMe - #1 file sharing & data transfer app 1.29.17 - نرم افزار شیر می برای اندروید

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود نرم افزار آندروید,آخرین ورژن ShareMe برای اندروید,دانلود ShareMe برای اندروید,دانلود برنامه ShareMe برای اندروید,دانلود نرم افزار ShareMe برای اندروید,دانلود نرم افزار برای اندروید,ورژن جدید ShareMe برای اندروید

#دانلود #ShareMe #نرم #افزار #شیر #می #برای #اندروید

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply