دانلود WinToHDD Enterprise 5.2 نصب ویندوز از روی هارد

دانلود WinToHDD 1.0 Final - نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک یا USB

 

دانلود WinToHDD

| نصب ویندوز از روی هارد بدون نیاز به دیسک یا USB |

 

WinToHDD Enterprise / Professional / Technician 5.2 Final + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور نصب ویندوز بدون نیاز به وجود دیسک CD/DVD یا فلش دیسک است. در واقع به کمک این نرم افزار ، شما می توانید سیستم عامل فعلی خود را مجدداً در حالت کارخانه ای مورد استفاده قرار دهید ؛ همانند لحظه ای که به تازگی ویندوز جدیدی را نصب کرده باشید ! یکی از نکات مهم در مورد این نرم افزار امکان نصب مجدد ویندوز ، در درایوی دیگر است. این نرم افزار با پشتیبانی از Windows Vista/7/8/8.1/10 ، به شما این امکان را می دهد که یک سیستم عامل تازه و کلون را تجربه کنید.

همواره پس از گذشت مدت زمانی از نصب ویندوز ، فعالیت های کاربر موجب افت سرعت و یا کاهش بازدهی کامپیوتر می شود. نرم افزار WinToHDD به کاربر این امکان را می دهد که ویندوز فعلی خود را بدون نیاز به CD/DVD و یا فلش بوتیبل مجددا نصب کنید و یا تجربه ای جدید و کاملا تازه از سیستم وینوز را در درایوی دیگر داشته باشید. در واقع این نرم افزار با محیط کاربری بسیار ساده اش ، 3 انتخاب را در پیش روی شما قرار می دهد. با انتخاب یکی از آنان می توانید نصب مجدد ویندوز را انجام دهید ، دکمه دیگر وظیفه یک نصب جدید و دکمه سوم وظیفه ایجاد نسخه کلون از ویندوز را برعهده دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinToHDD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinToHDD :

– امکان نصب ویندوز بدون نیاز به دیسک های CD/DVD و یا فلش دیسک

– امکان کپی کردن کامل یک سیستم عامل بر روی یک هارد دیسک یا درایو دیگر

– دارا محیط محیط کاربری یزور فرندلی

– امکان ایجاد نسخه کلون از ویندوز

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ابزار سیستم عامل,دیسک بوت,سیستم عامل,WinToHDD,دانلود WinToHDD,دانلود WinToHDD با لینک مستقیم,دانلود WinToHDD جدید,دانلود آخرین نسخه WinToHDD,دانلود برنامه WinToHDD,دانلود نرم افزار WinToHDD,دانلود نسخه جدید WinToHDD

#دانلود #WinToHDD #Enterprise #نصب #ویندوز #از #روی #هارد

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply